Tags
Forum
Artikler
Brugere
Stil spørgsmål
1
Login
Husk mig
Når jeg vil dele programmerne med vennerne..
Tags:
vb.net
Bruger #10377
@ 29.11.06 20:35
66
Hey allesammen.
Jeg har nu programmeret i et godt stykke tid (VB.NET), og jeg synes det er på tide at jeg deler nogle af mine programmer med vennerne. Problemet er jo bare at de ikke har det her såkaldte '.NET Framework'. Kan det virkelig passe, at de skal hente det før de kan køre programmerne? Hvis det er rigtig, hvorfor har Microsoft lavet en så latterlig ting som dette? At folk der ikke programmerer, ikke kan køre programmer, som ens venner f.eks. har lavet? Jeg synes det er mærkeligt.
4
svar postet i denne tråd vises herunder
3
indlæg har modtaget i alt
3
Sorter efter dato
1
Bruger #10667
@ 29.11.06 20:54
155
.NET platformen bygger på Framework, men man behøver ikke være udvikler for at have Framework. Framework skal man bruge til en del programmer efterhånden.
1
Bruger #6528
@ 29.11.06 22:09
255
dvs. ja de skal have frameworket for at kunne køre programmerne
1
Bruger #2730
@ 30.11.06 08:10
4
1.626
Naturligvis skal dine venner have .NET framework det er det der er hele ideen med .NET. Det skulle heller ikke væe et problem, det er en del af windows update, så det er bare at sætte den igang så kommer det ned.
I princippet er det ikke anderledes end hvis du kodede VB så skulle alle mulige/umulige/latterlige runtime DLL'er distribueres sammen med dit program... alle programmer har afhængigheder på den ene eller den anden måde.
0
Bruger #10377
@ 01.12.06 22:40
66
Vidste ikke det kom i Windows Update, så det er jo ikke noget problem så
Karma barometer (30 dage)
Modtaget
Givet
X
Favorit hos
Forum tråde
Artikler