Mit Program

Tags:    grafik webdesign

Hejsa jeg er ved at udvikle et program Jeg kalder NeLo v3. der er en masse funktioner men for at det skal være perfekt så vil jeg gerne hører hvad i sys der skal med i det.

Det indeholder: Farveovergang, 47.000 Skrifttyper, Skyggefunktion, Trans baggrund, Også kan man skærer designs ud i det..

Håber i tænker jer godt om hvad der skal i...

//NeLo

altså et tegneprogram? :D Du skulle måske fortælle lidt om dine ambitioner med programmet. Man kan jo sige at hvis du vil op og lave noget på højde med Photoshop og paint shop pro er der jo et stykke vej endnu :) Som et basis gratis/billigt tegneprogram lyder det dog som om du er godt på vej

Det indeholder: Farveovergang, 47.000 Skrifttyper, Skyggefunktion, Trans baggrund, Også kan man skærer designs ud i det..

Mulighed for at optælle pixels! Det er i hvert fald noget jeg savner i PhotoShop (sikkert fordi jeg ikke ved hvordan man gør det :|)
Ellers en border-fuktion, mulighed for at lave forskellige former (firkanter, stjerner, cirkler, etc. ), mulighed for at zoom ind/ud...

Som Steffen også skriver kommer det jo an på hvor ambitiøs du er. Men dette er i hvert fald funktioner som jeg synes bør være i et enkelt tegneprogram.

Det tager nok tid ja men det er et photoshop lignene Pgr jeg vil ha, Og ok christina sætter det ind hvis der ikke er mere, så er det færdigt i slutningen af ugen..

//NeLo

...ja men det er et photoshop lignene Pgr jeg vil ha...

Hvis det er det, jamen så skal der jo også være forskellige select-tools, forskellige blur-muligheder, gradients & patterns, forskellige overlays, mulighed for inner/outer glow, mulighed for at forstørre/formindske forskellige objekter, og layers, et godt udvalg af brushes, etc.

Men det bliver da spændende at se! :)

hehe ligepludselig ´kommer det til at tage længere tid hehe

t