Vil ikke centrere?

Tags:    php

Hey.
Jeg har fået sat et lille include system op (tak "nørden" ;)) som jeg egentlig gerne ville have centreret, men når jeg skriver:

Fold kodeboks ind/udKode 

Så centerer den ikke?

http://cybersmile.dk/ocs/test/index.php (det er menuen som includes og skal centreres)

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ved jeg ikke lige umiddelbart, men har du prøvet en <center> i stedet for din align? Tror dog ikke det er der problemet ligger

Prøv istedet:
<div align="center" style="text-align: center;">

du skulle kun sætte width på den div der havde align=center de elementer inde i denne div skal ikke have deres width sat(ikke at de ikke må det men det er unødvendigt medmindre du ønsker de skal have en anden bredde end deres naturlige.)

Den er da centreret ved mig?

Den er centreret men din div har ikke den bredde du tror den har sæt style="width:622px" i div'en

til tider kan det godt betale sig at sætte en 1px border på sine elementer bare for at se at de reelt har den størrelse man tror.

Jeres kode virker, men: Jeg indsatte, istedet for den oprindelige kode, der skal centreres, en enkelt kode´. Den blev centreret. Så det må være siden der hentes, der er noget i vejen med, som gør, den ikke centreres.

Her er sidens html:

Fold kodeboks ind/udKode 

Html'en der vises, er det stykke, jeg prøver at centrere. Koden hentes via

Fold kodeboks ind/udKode 

og derefter skriver jeg <div align="center"></div> rundt om den viste kode.

t