Autosvar (MSN Messenger)

Tags:    delphi

Hey...

Jeg har MSN Messenger, som nogle jo kender. Men de status muligheder man har er ikke noget jeg kan bruge. Så jeg tænkte på om jeg kan lave et program der gør dette:

Ved ny samtale skriver mit program noget jeg har skrevet (som kan ændres efter behag) i evt. en memo. så ved folk hvad jeg laver i stedet for at der bare står "Til Frokost".
Det ville også være fedt, hvis den kunne gemme navn og besked på den der havde skrevet, så jeg kan læse det når jeg får tid...

hvis I forstår hvad jeg mener og har en løsning på det, så skriv venligt :-)

:: Trolle



6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej "Trolle",

Det vil nok være en god hjælp for dig at hente MSN Messenger SDK'en fra Microsoft.
Du kan finde den her:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/rtcclnt/rtc/real_time_communications_rtc_client_start_page.asp
(skulle være den)

Men udover det så har Microsoft ændret i måden du laver "plugins" til MSN Messenger i den nye version 6.0 som dog stadig er beta.. Bl.a. virker programmer som Messenger PLUS ikke mere..

Med venlig hilsen
Ken Christensen



Jeg har MSN Messenger, som nogle jo kender. Men de status muligheder man har er ikke noget jeg kan bruge.


Jeg bruger Trillian, som netop indeholder en feature til at ændre away/idle-beskeder. Trillian kan findes her: http://www.ceruleanstudios.com/trillian/index.html

/t0wer



Om Trillian, og MSN plus.


TRILLIAN: Der kan du både ha' ICQ, og MSN. Det er et program som er lavet til at sætte nogle andre chats ind i.

Jeg mener der er en map eller noget ligende hvor du kan sætte det op i.


MSN PLUS: Det er det samme som msn messenger, bare der er nogle få koder som du kan sætte ind i, som f.eks: Hellyou eller noget andet.



Min mening er Trillian er bedst!



Hey...

Jeg har MSN Messenger, som nogle jo kender. Men de status muligheder man har er ikke noget jeg kan bruge. Så jeg tænkte på om jeg kan lave et program der gør dette:

Ved ny samtale skriver mit program noget jeg har skrevet (som kan ændres efter behag) i evt. en memo. så ved folk hvad jeg laver i stedet for at der bare står "Til Frokost".
Det ville også være fedt, hvis den kunne gemme navn og besked på den der havde skrevet, så jeg kan læse det når jeg får tid...

hvis I forstår hvad jeg mener og har en løsning på det, så skriv venligt :-)

:: Trolle


Lidt i stil med msn plus?

/yousif [www.subhi.dk]



Jeg prøvede lige MSN Plus!, men der kom reklame links på skrivebordet og en ekstra linje i IE som jeg ikke har brug for!

Jeg ville egentlig gerne lærer hvordan man kan flette sine egne programmer ind i andre, eller noget i den stil.
Ellers tak for jeres svar.

Jeg kigger lige på Trillian når jeg har mere tid, men igen: det erfor at lave et program!

:: Trolle



Jeg prøvede lige MSN Plus!, men der kom reklame links på skrivebordet og en ekstra linje i IE som jeg ikke har brug for!


undgå sponsorprogrammet ved at vælge brugerdef. installation

Verden er hvad du gør den til! | http://bixi.dk/ | bixi@bixi.dk



t