Hej Per,
Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro at det der var en MS-flaming i forklædning haha
. Det du beskriver som lag er det vi andre kalder for caching, en ting som ASP.NET har rigtig godt styr på. I de gamle PHP dage blev de oversigter på forsiden hentet fra databasen hver ENESTE gang en bruger loadede siden. I dag caches, så de kun behøver at blive hentet fra databasen engang imellem. Det kan naturligvis justeres, fx reloades oversigten over tråde hver andet minut (så vidt jeg husker), hvorimod oversigten over artikler opdateres langt sjældnere. Caching bruges mange steder her på sitet, for at sikre at det hele loader hurtigere med mindre belastning på serveren, og jeg synes personligt at man kan mærke en meget kraftig forbedring sammenlignet med PHP versionen af sitet
Og nej Shafh, PHP ville aldrig komme med ASP fejl, det har sine helt egne sjove små fejl
. Men hvis du oplever fejl, så ved du jo hvordan du kan få fat på mig - det virker lidt smartere at skrive til mig når det sker, fremfor pludselig at påstå at siden er så godt som fyldt med fejl
. Husk i øvtigt på at der er forskel på kodefejl og 404 "fejl", selvom den side Udvikleren viser ligner hinanden lidt
Mvh.
Kasper (TSW)
Indlæg senest redigeret d. 21.11.2006 11:48 af Bruger #1