artikel system

Tags:    php

Jeg har lige fået lavet artikel system, der er lavet det hele skal bare have fundet ud af at "slet" og "redigere"
Jeg har haft kode til slet men kan fandme ikke huske mere, noget med man skal finde 'id' og ind på database og slette...

Men min største problem er at lave "redigere" hvordan fanden gør man det? jeg skal hente informationer, ned i en box, hvor man skal kunne ændre og trykke gem bagefter, nogle der har ider og vil hjælpe?

Jeg kan jo godt hente informationerne, men kunne redigere i dem...?

afse

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvis du har en box du bruger til at skrive artiklen til a begynde med burde det ideelt set bare være at udfylde den box med artiklen og når man trykker på gem knappen opdater databasen ved artiklens id istedet for insert, hvad ydermere vil sige at siden skal kende id'et på den artikel der skal redigeres kan du sende i linket og samtidig skal den gemme det i formen så den kan huske det når du submitter.

for at slette burde det ganske rigtigt bare være at slette via artiklens id.

begge funktionaliteter inder bær at du lister alle artiklerne som evt. en liste af deres titler og for hver artikel har du så et rediger og slet link begge med artiklens id i sig.
Fold kodeboks ind/udKode 

ville gern have nogle flere svar..
kan ikke bruge dem der til noget

Lav mellemrum her:

$result"""HER"""="""HER"""mysql_query($sql);
$rows"""HER"""="""HER"""mysql_fetch_array($result);

$sql2="""HER""""INSERT INTO $tbl_name(a_id, id, navn, mail, svar, dato)VALUES('$id', '$Max_id', '$navn', '$mail', '$svar', '$dato')";
$result2"""HER"""="""HER"""mysql_query($sql2);

$tbl_name2"""HER"""="""HER""""artikel";
$sql3"""HER"""="""HER""" "UPDATE $tbl_name2 SET reply='$Max_id' WHERE id='$id'";
$result3"""HER"""="""HER"""mysql_query($sql3);

ved ikke om de mellemrum virker, men håber det.
ved godt det er et gammel indlæg, men håber stadig mit svar kan bruges til noget... og virker :D

Indlæg senest redigeret d. 23.05.2007 23:52 af Bruger #11875
den ko du skrev, det er jo bare linket til det..

ja. Jeg antog at du selv kunne kode det siden du har lavet et artikel system.

^^ så det... må da prøve:/ tror bare aldrig det ville lykkes

hvad er fejlen her?

Fold kodeboks ind/udKode 

har fundet en masse fejl men virker stadig ikke

Her er senest opdatering...

Der kommer bare "ERROR" frem

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har rettet alle de forkerte koder jeg selv kunne finde, nu er det op til jer;)

afse

ville gern have nogle flere svar..
kan ikke bruge dem der til noget

t