D3Expo - Ses vi?

Tags:    snak

Hey udviklere!

I weekenden i næste uge (18-19 november) afholdes D3 Expo, den første nordeuropæiske messe for digital underholdning!

D3 Expo finder sted i Øksnehallen i København, med Frank Hvam (Klovn) starter messen hvor du kan se alle nyhederne fra ALLE konsollerne!

Sony var de første der meldte sig og vil diske op med en masse Playstation 3'ere hvor vi har mulighed for at prøve de fedeste spil!

Sidenhen har bl.a. Microsoft med deres XBox 360 team og ikke mindst Nintendo Wii teamet tilmeldt sig, og listen er blevet meget længere! Se den hele på www.d3expo.dk

Personligt tager jeg afsted med en række med-nørder fra HTX og håber da på at udvikleren vil være godt repræsenteret så vi kan få et godt indblik i hvad der sker på konsol markedet :)

Skriv gerne her hvis i skal med :D

Indlæg senest redigeret d. 10.11.2006 09:22 af Bruger #1330
HTX siger du? Hvilken en :P. Kan da også være jeg skal lægge vejen forbi, lyder rimelig cool.

Hey Decko,
HTX på TEC Ballerup :)

Hej Ken Christensen, hvorfor bliver sådanne ting ikke fortalt til alle elever?

Ja, Jeg går også på TEC Ballerup, men det ser desværre ikke ud til at jeg kan komme, men der kunne jo være andre elever der gerne ville der ind.

M.v.h. Johnny Rasmussen.

Hey Johnny,
tjaa godt spørgsmål, snakkede bare med et par stykker fra min gamle klasse om det og vi blev enige om at tage derind :) Men kan da smække et opslag op mandag :)

Er det gratis og komme?

85 kr for standard billet, 225 for VIP billet.

Hvad kan man så som VIP ? :-)

VIP biletten giver adgang til:
* én seperat indgang kun for VIPs
* En "goodiebag" med overraskelser.
* En D3 T-Shirt
* Gælder hele weekenden

Personligt har jeg selv bestilt VIP billeter.

t