Repost: Nye services på nettet?

Tags:    diverse

Hej jeg er lige blevet færdig med at lave min mailservice på www.krazymail.dk og er nu klar til mit næste store projekt.........men hvad?

Mine hjemmesider (undtagen krazymail.dk) har det formål at være gratis.

Jeg søger inspiration til en gratis service som andre kunne bruge på nettet.

Hvis i har nogle gode idee'r så bare kom med dem.

Det skal helst være Linux baseret, og PHP.

Af skade bliver man klog.

Der er tidligere blevet foreslået følgende:
1: Forumhost
2: CVS/SVN
3: Cronjob service

Hvilken af disse 3 services er der størst brug for/opbakning om at få til at køre?

I må gerne komme med forslag til navne til de 3 services.

Men jeg mangler guides/hjælp til at få en eller flere services programmeret.

Mvh
Michael Guldhammer

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg står selv og leder efter en gratis cvs-service til ANDET end open source programmer, så det ville jeg da hvertfald blive glad for :P.

En ting der er helt oppe at ringe i disse tider er webblogs.
Hvad med at lave en konkurrent til alle de store gratis blogservices, såsom blogger.com...?

En SVN host ville helt klart være fedt, om det er til open source programmer eller ej.

Med hensyn til mine forslag:

Der er tidligere blevet foreslået følgende:
"Forumhost"
Hvilket forum skal det være, og behøver det at være et af de der dyre hostingscript, kan man ikke bare lade folk vælge et forum, og subdomænenavn, og lave grundinstallationen for dem?

"CVS/SVN service"
Jeg har kigget på det link jeg fik, men mangler en til at hjælpe med at forsøge at sætte det op.

"Cronjob service"
Der skal jeg ha en til at programmere det, for $$

Mvh
Michael

Skal din CVS/SVN-service kunne andet end de utallige andre CVS- og SVN-services, der er på nettet? Hvad?

Har droppet de andre services, indtil jeg har mere at gå efter, er i stedet ved at gøre en anden service klar, MxBackup. Se mere på www.krazymail.dk/mxbackup.php

Mvh
Krazymail

Indlæg senest redigeret d. 15.11.2006 18:45 af Bruger #10749
Har grundet for liudt opbakning og input valgt at lægge planer om nye services på hylden.

Har godtnok fået lidt input, men det er den programmeringsmæssige side der fejler, og ingen har givet udtryk for at de kan/vil lave det (selvf. ikke gratis).

Jeg har brug for flere oplysninger hvis jeg skal ha mulighed for at lave det CrobJob/CronTab der.

"Skal de uploade php filer som bliver kørt af serveren? Jeg kan se problemer deri, både sikkerhedsmæssigt og rent "smart" hvis brugerne bruger speciale plugins osv., det kan de jo så bare lade være med. Eller mener du at scriptet skal kunne requeste en URL på folks servere og så står de selv for at stå for hvad der skal ske."

Mvh
Krazymail.dk

Det er lidt svært at holde styr på alle detaljerne forskellige steder på nettet, så nu bliver detaljerne samlet i dette forum, og så må vi tage det derfra -> http://www.krazymail.dk/forum/index.php

t