Jeg overvejer at lærer C++

Tags:    c++

Jeg vil gerne lære C++, hvor jeg vil lave programmer, spil(kan man det?)

Jeg har kodet php, html, css og mirc scripting. Jeg vil gerne prøve noget nyt ..

1. Nu er spørgsmålet så, er C++ det nemmeste og det bedste programmering sprog.

2. Skal man ik bruge et program til at oversætte til maskinsprog, hvis ja, kan man få det gratis?

3. Hvis man vil lave 3d spil, skal der så nogle tegneprogrammer til?

Indlæg senest redigeret d. 06.11.2006 15:17 af Bruger #10622
64 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Okay ..

Jeg har været nede ved min far, hvor jeg har programmeret..

Nu hvor jeg er kommet hjem virker det ikke, ligeså snart jeg skriver noget i konsolen, lukker det ned.. Sådan noget pis :P, hva er fejlen mon ..?

Den vil heller ikke skrive noget tekst i konsollen, når jeg beder den om det med std::cout ..

P.S det er i CodeBlocks 1.0rc2 mingw

Indlæg senest redigeret d. 12.11.2006 17:45 af Bruger #10622
Prøv at afslutte med én eller flere:

std::cin.get();

eller en:

system("pause");

Nope, tror der er fejl i programmet, for konsolen vil ikke udskrive det jeg vil have den til og det hjælper ik at sætte dem ind..

Jeg tror der er fejl i min kommandoprompt, hvergang jeg vil åbne den fra tilbehør, får jeg af vide at den bruges af et andet program, selvom jeg ikke har noget åbnet ..

Nogle der ved hvordan det kan løses

Jeg har prøvet at indstallerer windows oveni den jeg havde før, men det virker ikke :S, ka der være noget vira eller sådan noget, der blokerer kommandoprompt?

Indlæg senest redigeret d. 12.11.2006 23:07 af Bruger #10622
kan du godt køre programmet hvis du kører det direkte?
Eller er det kun fra Code :: Blocks du har problemet?
Hvilken Windows?

Jeg har windows xp home edition

Jeg kan heller ikke køre programmet direkte

Og hvis det åbnes fra codeblocks, står der kun press enter to continue, også lukkes det ligeså snart jeg røre tasteterturet, det jeg har bedt programmet om at skriver, kommer heller ikke frem ..

Jeg ved det ikke...

Måske en systemgendannelse tilbage til da det virkede.

Det er for sent, nu når jeg har indstalleret windows oveni, eller må jeg formaterer, jeg vil sq næsten gøre alt for at komme til kode c++ :P ..

Jeg har ikke flere ideer, formatering er måske den eneste vej frem :-(

ja :(

Men så har jeg da også en chance for at lære c++ :D, jeg prøver nogle andre ting engang i morgen, er ved at scanne for virus og spyware for at se om det virker ..

Nu fik jeg kommandoprompt til at virke igen, downloadede et antispyware program, som nok sandsyneligvis har fjernet det, så jeg kan programmere igen :D

t