Netværks programmering

Tags:    c++

<< < 123 > >>
Hej Udviklere,

Kan i give mig et link eller fortælle hvor der er en guide til netværks programmering, eller dokumentation over Winsock2??? Jeg har nemlig ikke Net.h bibloteket :S

Ja det er main() jeg bruger.... Det er Visual Studio 2005 Pro.... men ja.... kan bedre li den som borlands...., men ja, tror faktisk den er oprette som GUI, men det er fordi jeg vil lave et lille opdate program, og så ville jeg lige teste koden, inden jeg begynder på det grafiske.... eller er det dumt??? Det skal implanteres i en dll senere...

Okay det var derfor...:D Har fået koden til at virke.

Ja det er main() jeg bruger.... Det er Visual Studio 2005 Pro.... men ja.... kan bedre li den som borlands...., men ja, tror faktisk den er oprette som GUI, men det er fordi jeg vil lave et lille opdate program, og så ville jeg lige teste koden, inden jeg begynder på det grafiske.... eller er det dumt??? Det skal implanteres i en dll senere...

Nej det er en fantastisk idé.
Det er altid en god idé at lave sin funktionalitet for sig og sin bruger flade for sig, for så kan man have forskellige typer bruger flader på samme kode. Og at smide koden i en dll gør bare det hele endnu smartere. Det kaldes modulariseret eller komponent baseret udvikling.

Okay, men det er lige det man skal pille alle de funktioer ud af artiklen man ikke skal bruge..... tager lige lidt tid :(

<< < 123 > >>
t