hvorfor kan jeg ikke loade flere funktioner fra min DLL

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hej Udviklere.

Jeg er igang med at "lege" med DLL filer men nu jeg har jeg et problem hvorfor virker

Her er min DLL kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

og min DLL.h fil:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og min Exe fil:
Fold kodeboks ind/udKode 

men jeg kan ikke få den til at skrive begge to ud

20 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Til Bertel: hvor arbjeder du så Microsoft?

Jeg ved ikke hvordan man laver mods til WoW.
Jeg ved ikke om det kan gøres i C++.

okay men ved du om man kan lave et program hvor der kommer en menu op i et spil hvor volumen kan skrues op og ned.
Jeg havde tænkt på at man åbner programme, så kommer der et vindue hvor der fx. står "åben Counter-Strike" så når spillet åbner ryger programmet ned i Tray linjen og så køre programmet i Counter-Strike :D

Indlæg senest redigeret d. 26.10.2006 20:56 af Bruger #10613
Det er ikke svært at lave et program som lægger sig i tray:
http://damb.dk/trayicon.php

Det er heller ikke svært at starte WoW fra et program, man kan f.ex. bruge system("...") eller ShellExecute(...)

Men jeg har ingen ide om hvordan man skruer op og ned for lyden i WoW

Hmm Bertel. Jeg synes nu at DLL'er (eller shared objects som de hedder under Unix) er en temmelig brugbar ting...specielt når éns programmer skal opnå en vis størrelse.
Man laver en ret lille eksekverbar fil og så indlæser man al funktionalitet som moduler.
Tag f.eks. en media afspiller. Hvert codec er sandsynligvis et plugin (dll, .so, whatever) til applikationen. Forskellige visualiserings rutiner kan være plugins. Hver playlist format kan være plugins.
På den måde slipper man for at lægge al koden ind i sin exe fil.

Personligt bruger jeg denne opsplitning hele tiden.