Hej gutter,
Først og fremmest så har I desværre ret i flere af de ting i skriver. Ja, de generelle forums er ved at være lidt oversete, men hvordan skal vi løse det? En ny menu med dem er da et bud, dog ville jeg være ked af at tilføje endnu mere til den, da jeg synes der er en del punkter i forvejen. Man kunne måske løse det med en menu der kunne foldes eller lignende - forslag er mere end velkomne
Artikler tager desværre noget tid, og der er desværre meget lidt forståelse for dette. Jeg har flere gange forsvaret det, og gør det også gerne igen: Ikke nok med at det tager lang tid, det er også meget kedeligt, da vi desværre får rigtigt mange artikler ind som er... pænt sagt: ret ringe
. Mange sender artikler ind der virkeligt ikke er gennemarbejdede, og det gør vores arbejde med at kigge artikler igennem betydeligt mindre sjovt. Jeg mindes at sidst vi gik artikler igennem kunne vi godkende en ud af 9 eller noget i den stil. Det er ikke specielt opløftende
Som I også er inde på, så har redaktører ikke noget med artikler at gøre. Der har vi juryen, som dog ikke er blevet brugt den sidste måneds tid pga. konkurrencen, som vi i øvrigt nok snart skal få afgjort!
Aktiv på sitet? Jeg skal ikke kunne tale for andre, men det er meget få dage om året hvor jeg ikke er forbi Udvikleren.dk
. Jeg er som regel inde og godkende IT-Nyheder til forsiden, samt naturligvis læse nye tråde, hjælpe hvor jeg kan osv. Men som Jonas også er inde på, så har vi jo alle også andre ting at holde styr på
Thomas, vi kigger snart på din artikel, og systemet er lavet sådan så du FÅR besked, ligegyldigt om den bliver godkendt eller afvist, så du skal altså nok høre fra os
Mvh.
Kasper (TSW)