Fed skrift i Windows?!

Tags:    diverse

Hej allesammen!

Jeg var godt træls af de latterlige Windows XP temaer, så jeg fandt en eller anden mystisk patch der gør det muligt at installere flere temaer. Det virkede godt nok, men så så jeg at en ven havde et herligt program kaldet WindowsBlinds som kunne det samme - og lidt til.

Jeg fik skaffet programmet, men så gjorde jeg et eller andet mystisk, og nu er noget af teksten på min skærm med fed skrift.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare hvad der er med fed skrift og hvad der ikke er men f.eks. er alle sangene i iTunes nu med fed.

Jeg vil gerne have det normalt igen, er der nogen der ved hvordan??

Indlæg senest redigeret d. 22.10.2006 10:32 af Bruger #5846
3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg plejer altid holde mig fra den slags program da de altid fucker noget op. Lad det være ikonstørrelse, fontændringer osv. Det plejer at virke at gå ind og vælge et windows standard tema (ikke det du har nu, vælg et andet) og sætte det på. Derefter sætter du dit normale tema på igen. Af og til hjælper det også at gå ind i Hjælp til handicappede og slå "Stor kontrast" til og fra igen.

Jeg plejer altid holde mig fra den slags program da de altid fucker noget op. Lad det være ikonstørrelse, fontændringer osv. Det plejer at virke at gå ind og vælge et windows standard tema (ikke det du har nu, vælg et andet) og sætte det på. Derefter sætter du dit normale tema på igen. Af og til hjælper det også at gå ind i Hjælp til handicappede og slå "Stor kontrast" til og fra igen.

Jeg har ingen idé om hvad det var der gjorde udslaget, men nu virker det, og det er det vigtigste... Tak for hjælpen :)

Ja.. Det er en meget dum ide at lege med! Jeg vil lige sige, at sidst jeg downloadede et screensaverprogram, ville genstarte, og kom ind i windows kunne man kun se den nederste Start-bar, vilket resulterede i en formatering af min harddisk :(

t