Session render ud efter kort tid

Tags:    php

Hejsa

Jeg har lige skiftet hotel til servage, og på mit tidligere hotel virkede sessions fint. Men på denne render sessionsene ud lige efter man er logget ind i mit communit. jeg har prøvet at indsætte php_value session.gc_maxlifetime 34400 i .htaccess men uden held

Hvordan kan dette fikses?

i kan prøve at logge ind på www.about-ns.dk/?hej=2

med brugerenavnet asdasd og qweqwe

Siden virkede perfekt på unoeuro før.

På forhånd tak for hjælpen

Jesper

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv med cookies, ved godt det ikke er alle der har slået det til, men det kan du så skrive de skal.

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 20.10.2006 10:24 af Bruger #6559
Evt under session_start();

eks:

Fold kodeboks ind/udKode 

Hejsa

Jeg har lige skiftet hotel til servage, og på mit tidligere hotel virkede sessions fint. Men på denne render sessionsene ud lige efter man er logget ind i mit communit. jeg har prøvet at indsætte php_value session.gc_maxlifetime 34400 i .htaccess men uden held

Hvordan kan dette fikses?

i kan prøve at logge ind på www.about-ns.dk/?hej=2

med brugerenavnet asdasd og qweqwe

Siden virkede perfekt på unoeuro før.

På forhånd tak for hjælpen

Jesper

Det plejer at være en server indstilling. Prøv at kontakte dit webhotel og få dem til at se på sagen.

We regret for the inconvenience caused to you. :(
May I request you to use the following directive in the .htaccess file and check if it works
php_value session.gc_maxlifetime 14400
After this the phpinfo() should show the results 14400 as the Local Value for the session.gc_maxlifetime. If the session expiry problem still persists, you may think about cookies. It's possible that your cookie is expiring before the gc_maxlifetime.
session.cookie_lifetime 0 (until browser is closed)
session.cookie_secure Off
session.use_cookies On
session.use_only_cookies Off
session.referer_check no value

You may also have a look at session_set_save_handler() . If you use session_set_save_handler() you can write code into your fuctions to get the user's IP and save it in the same table as their session data. But again, I am sorry to say that we are unable to help you with the codings.

Have a nice time!

Det skrev de til mig!

Martin hvor skal det der indsættes henne?

t