Hjælp til Visual Studio 2005

Tags:    c++

Hej Udviklere,
Jeg vil om nogen har haft dårlige oplevelser med VS2005. Den vil nemlig ikke compile koden fra artiklerne, og jeg har oprettet et projekt i NATIVE C++ for at køre dem...?

Nogen der ved hvad der kan være galt?

Lidt flere oplysninger ville nok være på sin plads.

Hvilken kode har du forsøgt at oversætte?
Hvilke fejl får du?
Er der express versionen af VS2005?
Bruger koden windows.h?
Har du instaleret Windows Platform SDK?

Lidt flere oplysninger ville nok være på sin plads.

Hvilken kode har du forsøgt at oversætte?
Hvilke fejl får du?
Er der express versionen af VS2005?
Bruger koden windows.h?
Har du instaleret Windows Platform SDK?

Jeg bruger windows.h, og jeg bruger Visual Studio 2005 (Pro mener jeg). Skal nok lige skrive igen og skrive hvilken fejl den giver. Og jeg har SDK Platform lagt ind.

Jeg har fulgt den artikel der hedder Windows Programmering part 1. Jeg får følgende information

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 14.10.2006 23:30 af Bruger #6559
Lidt mystisk fejl.
Ser ud til at være et problem med karaktersæt.

Har du (haft) en anden version af visual studio instaleret?
Hvad står "Character set" til under Project - Properties - General?

Det er en dårlig idee at opdatere et indlæg længe efter at det er oprettet, det var et rent tilfælde at jeg så at du havde skrevet de fejl compileren kommer med.

Lidt mystisk fejl.
Ser ud til at være et problem med karaktersæt.

Har du (haft) en anden version af visual studio instaleret?
Hvad står "Character set" til under Project - Properties - General?

Det er en dårlig idee at opdatere et indlæg længe efter at det er oprettet, det var et rent tilfælde at jeg så at du havde skrevet de fejl compileren kommer med.

Jeg har ikke haft installeret andre versioner, men den står til UNICODE Character Set. Det er squ lidt noget lort når man står sammen med en ven og vil lave et seriøt projekt, og så compileren ikke vil virke....

Prøv at ændre den til "not set".

Så ser det ud til at virke, tak skal du have Bertel Brander ;), du fortjener squ næsten lidt point, hvis jeg kunne give :D

t