Lidt flere oplysninger ville nok være på sin plads.
Hvilken kode har du forsøgt at oversætte?
Hvilke fejl får du?
Er der express versionen af VS2005?
Bruger koden windows.h?
Har du instaleret Windows Platform SDK?
Jeg bruger windows.h, og jeg bruger Visual Studio 2005 (Pro mener jeg). Skal nok lige skrive igen og skrive hvilken fejl den giver. Og jeg har SDK Platform lagt ind.
Jeg har fulgt den artikel der hedder Windows Programmering part 1. Jeg får følgende information
c:\\documents and settings\\administrator\\dokumenter\\visual studio 2005\\projects\\eatit\\eatit\\eatit.cpp(39) : error C2440: '=' : cannot convert from 'const char [10]' to 'LPCWSTR'
Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
c:\\documents and settings\\administrator\\dokumenter\\visual studio 2005\\projects\\eatit\\eatit\\eatit.cpp(43) : error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [37]' to 'LPCWSTR'
Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
c:\\documents and settings\\administrator\\dokumenter\\visual studio 2005\\projects\\eatit\\eatit\\eatit.cpp(58) : error C2664: 'CreateWindowExW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [10]' to 'LPCWSTR'
c:\\documents and settings\\administrator\\dokumenter\\visual studio 2005\\projects\\eatit\\eatit\\eatit.cpp(60) : error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [27]' to 'LPCWSTR'
c:\\documents and settings\\administrator\\dokumenter\\visual studio 2005\\projects\\eatit\\eatit\\eatit.cpp(75) : warning C4244: 'return' : conversion from 'WPARAM' to 'int', possible loss of data
Build log was saved at "file://c:\\Documents and Settings\\Administrator\\Dokumenter\\Visual Studio 2005\\Projects\\EatIt\\EatIt\\Debug\\BuildLog.htm"
EatIt - 4 error(s), 1 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========
Indlæg senest redigeret d. 14.10.2006 23:30 af Bruger #6559