En quiz?

Tags:    php

Hej kære Udviklere bruger!

Jeg koder selv systemer, og synes at jeg er ret god til, det men jeg er stødt ind på et problem, og det er, at jeg ikke kan finde ud af at lave en quiz. Hvis i kunne hjælpe mig, så er i kanon flinke?

Der skal være disse spørgsmål:
1. Er det sandt jeg er 14?

2. Er det sandt jeg hedder Vigan?

Ps. det er bare 2 spørgsmål jeg fandt på for, hvis i laver 2 spørgsmål kan jeg selv rette og lave flere selv :) - Hvis i gider og har lyst, så send en mail til mig med quiz systemet.

Mail: vigan07@hotmail.com

Hygge hejsa :)

10 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der er selvfølgelig mange måder, men hvis du ikke må bruge database:
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 13.10.2006 15:23 af Bruger #10566
En sådan quiz er da meget simpel. Bare noget a la mysql_query("INSERT INTO quiz (question_number,answer) VALUES ($question_number, $answer))"; hvor du så har fået $question_number og $answer fra f.eks. $_GET['nr'] $_GET['svar'].

Her er nogle muligheder du bør prøve, men synes i stedet du skulle arbejde på det selv.

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Tests_and_Quizzes/index.html

Noget hurtigt sammenstrikket noget. Spørgsmål kan hurtigt tilføjes og fjernes.

Fold kodeboks ind/udKode 

forstår ikke hvad det er du vil lave helt ?... og hvis du siger, at du er god til at kode "systemer", så må du da også selv kunne fixe sådan et lille script ? :

Ja men har prøvet, og det duede sgu ikke.

Jeg mener en quiz? Hvis du ved hvad det er?
Man svare på spørgsmål og til sidst viser den, hvor mange af dine svar var rigtige!

Ja ja men vil have en hel kode :) - Hvis du kan hjælpe for du jo dine point :)

P Olsen - Jeg ville være rigtig glad, hvis den php kode virket :)

Det var hvis nogle tryk fejl
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 13.10.2006 17:21 af Bruger #10566
Syntes sq også du skulle prøve selv vigan kender dig jo du render jo og bilder alle ind du kan php asp og jeg ved ikke hvad..

t