Foto album - Næste link?

Tags:    php

Hej alle sammen (:

Jeg kunne godt tænke mig at lave et simpelt foto album. Det som jeg så har problemer med at lave og har brug for hjælp er følgende:

Når jeg trykke på et af billeder, og man da kommer ind på en ny side og ser et af billederne, så skal der gerne være et "næste" og "tilbage" link. Hvordan laver jeg lige dette?

Nogen der kan hjælpe?

- Thomas

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu ved jeg ikke hvordan du henter og viser og det, men hvis du kun har et billede foreksempel:
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 12.10.2006 16:10 af Bruger #10566
Hvordan lagrer du billeder? Oploader du dem til en mappe, og smækker info om de uploadede billeder i en database, eller hvordan?

Hvordan lagrer du billeder? Oploader du dem til en mappe, og smækker info om de uploadede billeder i en database, eller hvordan?

Ja lige præcis!

Mange tak :D... Jeg vil tro det er det..!

Nu ved jeg ikke hvordan du henter og viser og det, men hvis du kun har et billede foreksempel:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg vil også mene, at denne metode er den korrekte for et fotoalbum. Men bruges denne, skal du blot huske, at hvert billed skal ligge i en mysql database og have et id - altså, dit fotoalbum skal ikke udskrives fra en mappe, men fra en mysql tabel :)

t