3D CHAT!!

Tags:    php

<< < 123 > >>
Hej

Jeg vil gerne igang med at lave en 3dchat eller noget lignende, lad os bare sige en virtual chat.

PÅ DANSK: En chat hvor man er en figur som kan gå rundt og chatte med andre!

Det skal helst være gratis, så er der nogen der gider skrive et par koder, eller kender et sted hvor man kan downloade det gratis, vil jeg være en million gange tusind meget taknemmelig :D

Der skal bare være admin del og bruger del. De skal kunne det samme, men admin skal kunne ta nye ting i shoppen, osv. (Hvis dette kan lade sig gøre!)

Chatten skal helt være i php, ellers er det ligemeget, jeg skal nok få sat de top :P

Det behøves ikke være en giga svær chat, bare en ligesom n.dk, 3dbyen.dk eller nettown.dk .. :)

På forhånd tusind gange tak!
Mvh
Sejer

29 svar postet i denne tråd vises herunder
13 indlæg har modtaget i alt 26 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
?? Forstår ikke???

Ja, oket. N.dk koster nok mange penge, men så se net-town.freepages.dk , 3dbyen.dk eller sådan nogle! Det er jo bare lavet i php/mysql..

De bruger med garanti også en masse ressourcer, hvis der er over 10 online... Desuden er net-town.freepages.dk (af samme grund?!?) vist lige blevet lukket ned.

Indlæg senest redigeret d. 13.10.2006 15:50 af Bruger #4479
nicolai > For det første synes jeg du skal slappe lidt af overfor JT, han kommer med nogle meget mere realistiske bud end dig; at lave en 3d chat gratis til dig er der sgu ingen der gider, om du så vil lave den i PHP, HTML eller manuelt opdatere Paint-billeder.

"En simpel chat som n", der grinte jeg sgu. N blev solgt for flere millioner kroner, og den er alt andet end simpel. Den er faktisk meget avanceret, og den er IKKE lavet i ren PHP, der er java med i spillet (og ASP som community).

Desuden er det ikke nok at du vil blive glad for en gratis 3d chat, du har vel ikke engang brugt søgemaskinen her på Udvikleren, for at se om andre har skrevet lignende indlæg? Der er mindst 10 andre der har samme ønske som dig, man ser tit en tråd med overskriften "3d chat" - Dit indlæg er slet ikke noget nyt, og vi som har erfaring indenfor programmering (kan jeg tydeligt høre du ikke har, eftersom du bare beder om "lidt kode") ved, at en 3d-chat er et meget stort projekt, som bedst løses med flere programmører, og i et sprog som java, flash, whatever.

Prøv at starte med at skrive "Hej" på skærmen i Java, og derefter måske "Goddag", så kan det være du en dag lærer at lave din helt egen 3d-chat, selvom jeg godt nok tvivler på det.

Indlæg senest redigeret d. 11.01.2007 13:19 af Bruger #8985
Lol.. Net-Town.be som nu er lukket blev solgt for 50 kr og ikke 50.000 og den var ligesom nstimes osv..:bounce:

Jeg har en chat uden figuere den hedder Travler, men jeg er næsten færdig med en 3d chat så søger crew kontakt mig hvis du vil være med på 3d chatten ;)

Indlæg senest redigeret d. 19.01.2007 15:02 af Bruger #11158
heej alle sammen er det her en 3d chat??

Prøv tjek https://nagoom.dk - syg 3d chat!

*Mind BLOWN!*

<< < 123 > >>
t