nicolai > For det første synes jeg du skal slappe lidt af overfor JT, han kommer med nogle meget mere realistiske bud end dig; at lave en 3d chat gratis til dig er der sgu ingen der gider, om du så vil lave den i PHP, HTML eller manuelt opdatere Paint-billeder.
"En simpel chat som n", der grinte jeg sgu. N blev solgt for flere millioner kroner, og den er alt andet end simpel. Den er faktisk meget avanceret, og den er IKKE lavet i ren PHP, der er java med i spillet (og ASP som community).
Desuden er det ikke nok at du vil blive glad for en gratis 3d chat, du har vel ikke engang brugt søgemaskinen her på Udvikleren, for at se om andre har skrevet lignende indlæg? Der er mindst 10 andre der har samme ønske som dig, man ser tit en tråd med overskriften "3d chat" - Dit indlæg er slet ikke noget nyt, og vi som har erfaring indenfor programmering (kan jeg tydeligt høre du ikke har, eftersom du bare beder om "lidt kode") ved, at en 3d-chat er et meget stort projekt, som bedst løses med flere programmører, og i et sprog som java, flash, whatever.
Prøv at starte med at skrive "Hej" på skærmen i Java, og derefter måske "Goddag", så kan det være du en dag lærer at lave din helt egen 3d-chat, selvom jeg godt nok tvivler på det.
Indlæg senest redigeret d. 11.01.2007 13:19 af Bruger #8985