3D CHAT!!

Tags:    php

<< < 123 > >>
Hej

Jeg vil gerne igang med at lave en 3dchat eller noget lignende, lad os bare sige en virtual chat.

PÅ DANSK: En chat hvor man er en figur som kan gå rundt og chatte med andre!

Det skal helst være gratis, så er der nogen der gider skrive et par koder, eller kender et sted hvor man kan downloade det gratis, vil jeg være en million gange tusind meget taknemmelig :D

Der skal bare være admin del og bruger del. De skal kunne det samme, men admin skal kunne ta nye ting i shoppen, osv. (Hvis dette kan lade sig gøre!)

Chatten skal helt være i php, ellers er det ligemeget, jeg skal nok få sat de top :P

Det behøves ikke være en giga svær chat, bare en ligesom n.dk, 3dbyen.dk eller nettown.dk .. :)

På forhånd tusind gange tak!
Mvh
Sejer

29 svar postet i denne tråd vises herunder
13 indlæg har modtaget i alt 26 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey jeg har alle filerne til en 3d chat men hvordan skal jeg uploade dem på en hjemmeside ... HJÆLP PLZ: D

Det er faktisk muligt at finde en php/Javascript shat som ikke er helt færdig på s2a.dk

hej...jeg er ny...jeg kommer fra asien men jeg bor i denmark..;)unsklyde jeg kun lile taler dansk....:D Caroline-19

3dchat er en stor opgave, som minimum koster 50 000 kr. at få lavet.

Gratis, det kan du nok ikke finde !! !

Hej

Jeg vil gerne igang med at lave en 3dchat eller noget lignende, lad os bare sige en virtual chat.

PÅ DANSK: En chat hvor man er en figur som kan gå rundt og chatte med andre!

Det skal helst være gratis, så er der nogen der gider skrive et par koder, eller kender et sted hvor man kan downloade det gratis, vil jeg være en million gange tusind meget taknemmelig :D

...

Det er sgu et lidt sjovt indlæg :)

Om der er nogen som gider skrive et "par koder"...

jeg kan godt lave lidt kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er ikke ondt ment, men tror måske at du har undervurderet opgaven...

Jeg ville egentlig også være "en million gange tusind meget taknemmelig", hvis folk gad lave sådant et system til mig :)

Indlæg senest redigeret d. 12.10.2006 09:59 af Bruger #4683
JT-> Når jeg skriver hvad jeg vil have, og spørger om nogen vil skrive et par koder, tror du så ikke det nok skal høre til inde under EMNET!?

Prøv fx. at kikke på de her chat sider: nstimes.dk 3dbyen.dk nettown.be

De er da lavet med php, ikke sandt?

Og jeg ved også man kan lave det med php, og det koster IKKE penge!

Kik evt. på denne side: nettown.freepages.dk (den er vidst lige gået ned)
Så kan i selv se, at det kan laves i php! Og at det ER gratis! - For hvem fanden gider bruge et gratis webhotel, også bruge penge på en chat? det er da lidt dumt,, ikk os? :p

nicolai, tror du har forstået det med at lave en 3dchat koster penge. Det han siger er at det koster 50 000 kr. at FÅ lavet et. Og ja der er da nogle 3dchatte der er lavet i php, men det er ikke det bedste at lave det i.

Og lige en ting mere:
Det er ikke en grund at andre har lavet det i PHP.
nstimes.dk er nede
nettown.be er ikke en 3d chat så vidt jeg kan se. (Er ikke så god til fransk)
3dbyen.dk virker heller ikke særlig godt... Der var 27 online og det virker ikke i FF.

Nej, de er ikke 3d chat, men så kalder vi det for 2d chatr så? :P eller så kalder vi det for virtual chat. Ja, de virker ikke så godt, men de virker sku godt nok til at starte med!

<< < 123 > >>
t