Terminal

Tags:    delphi

Er der et komponent i Delphi, tilsvarende MsComm i Visual Basic? Det er et komponent, som kan kommunikere v.h.a. den serielle port med f.eks. (og i mit tilfælde) et modem?



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er der et komponent i Delphi, tilsvarende MsComm i Visual Basic? Det er et komponent, som kan kommunikere v.h.a. den serielle port med f.eks. (og i mit tilfælde) et modem?


Vælg Project -> Import Type Library, Vælg Microsoft Com Controls og tryk på Install.
Delphi Installere nu komponentet du trykker derefter på Close All(Efter du har gemt
alle filer ved hvælp af Save All) og åbner derefter det projekt du skulle bruge den i
eller starter et nyt

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Er der et komponent i Delphi, tilsvarende MsComm i Visual Basic? Det er et komponent, som kan kommunikere v.h.a. den serielle port med f.eks. (og i mit tilfælde) et modem?

Vælg Project -> Import Type Library, Vælg Microsoft Com Controls og tryk på Install.
Delphi Installere nu komponentet du trykker derefter på Close All(Efter du har gemt
alle filer ved hvælp af Save All) og åbner derefter det projekt du skulle bruge den i
eller starter et nyt

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.


Yeah! Tusind Tak!
Hvis du vil ha points, så smid lige et svar..
Trøv



Er der et komponent i Delphi, tilsvarende MsComm i Visual Basic? Det er et komponent, som kan kommunikere v.h.a. den serielle port med f.eks. (og i mit tilfælde) et modem?

Vælg Project -> Import Type Library, Vælg Microsoft Com Controls og tryk på Install.
Delphi Installere nu komponentet du trykker derefter på Close All(Efter du har gemt
alle filer ved hvælp af Save All) og åbner derefter det projekt du skulle bruge den i
eller starter et nyt

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Yeah! Tusind Tak!
Hvis du vil ha points, så smid lige et svar..
Trøv


Godt at det virkede, Nej tak. Tag bare UPsne selv. Jeg er bare glad for at have hjulpet

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Jamen det gør jeg da så. ;) Tak for hjælpen endnu en gang.



t