Skriv Artikel..?

Tags:    udvikleren.dk

Hvor ligger linket til at man kan skrive en artikel? Jeg kan ikke lige finde det...

Udvikleren.dk > Vælg teknologi > Artikler > "Skriv artikel"

mmkay...

Hvad med at lave et link i ens "brugermenu"...? så skulle jeg ikke travasere hele sitet igennem for at skrive artikler i forskellige teknologier...

Du kan bruge den nye "Genveje" bar og tilføje en genvej til artikler, det har jeg gjort. Du finder det i Indstillinger->Genveje.

Du kan bruge den nye "Genveje" bar og tilføje en genvej til artikler, det har jeg gjort. Du finder det i Indstillinger->Genveje.

smart nok...

Men hvis du nu er ny på siden, og gerne vil skrive en artikel... så er det lidt bøvlet at finde... jeg har vist været herinde i 3 år, og har skrevet lidt artikler, og jeg har altid syntes, at det har været svært at finde det link.

Hvorfor ikke bare tilføje det til min "profil" menu ting... Det er jo det "vigtigste" på siden, så hvorfor ikke gøre det nemmere og hurtigere at finde/bruge artikel systemet?

Så lige en ting mere... jeg havde 4-6 artikler liggende, som jeg var igang med at skrive... de findes tydligvis ikke mere... Jeg havde ikke tilføjet dem til godkendelse, men arbejde lidt på dem engang imellem (inden det nye .ASP! system).

t