ændre tekst i billede

Tags:    grafik webdesign

er der nogen der ved om jeg kan ændre teksten i dette billede med photoshop.

http://www.vbdesigns.de/skins/webtemplates/ta/t_03.jpg

Indlæg senest redigeret d. 24.09.2006 16:57 af Bruger #10050
8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
;)hvordan gjorde du det.

Jeg åbnede billedet i Macromedia Fireworks, og brugte værktøjet "Rubber Stamp" og "kopierede" farven tæt på teksten, således teksten forsvandt, lidt efter lidt. Derefter tog jeg værktøjet "Blur" til at få farverne til at blive blandet, så det ikke ligner retouching.

Meget proffesionelt arbejde faktisk, men det er desværre ikke godt i alt grafik, men i det her tilfælde godt.

Hvis man lægger tekst på nu ville det næsten ligne orginalen.

I billeder med mange detaljer er det svært, for ikke at sige umuligt, at fjerne teksten på...

Jeg tror ikke du kan gøre det så det kommer til at se ordentligt ud.

Du kan da ikke bare tage billedet og ændre teksten også bruge det på din egen side eller hvad du nu vil med det. De har copyright på det så vidt jeg kan se;)

jeg har da ikke tænkt mig at bruge den på min egen side jeg spør bare om man kan.

Har fjernet teksten, nu kan du indsætte al den tekst du vil...

Billedet kan ses her:
http://qsp.ndesoft.dk/mods/gallery/images/uploaded/upload-1159132976.png

Indlæg senest redigeret d. 24.09.2006 23:24 af Bruger #4442
;)hvordan gjorde du det.

;)hvordan gjorde du det.

Jeg åbnede billedet i Macromedia Fireworks, og brugte værktøjet "Rubber Stamp" og "kopierede" farven tæt på teksten, således teksten forsvandt, lidt efter lidt. Derefter tog jeg værktøjet "Blur" til at få farverne til at blive blandet, så det ikke ligner retouching.

;)hvordan gjorde du det.

Meget proffesionelt arbejde faktisk, men det er desværre ikke godt i alt grafik, men i det her tilfælde godt.

Hvis man lægger tekst på nu ville det næsten ligne orginalen.

t