"Position"-boks vil ikke følge med i højden?

Tags:    html css

Hej Udviklere..

Jeg vil lige høre om der er nogen herinde der har et forslag til hvordan jeg løser dette lille problem:
http://www.fraende.dk/test/
Det er, som i nok kan se, den reklameblok der er ude til højre , der ikke rigtig følger med i højden.

Der er brugt "position:relative" på den <div> der hedder "midt".
Så er der så brugt "position:absolute" på reklamesøjlen, hvilket resultere i at "midt" ikke følger med i højden, når reklamesøjlen bliver højere....

Kan dette løses, eller SKAL jeg simpelthen bruge andet end position?.. Og i så fald, HVAD ?.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det her virker hvertfald. Ved ikke om det kan gøres anderledes.

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg tror det vil være muligt ved at bruge floating i stedet for position, det vil sige at give reklameboksen float:right;, give et <br> element eller lignende i slutningen af den hvide box en clear:all; og give den hvide box en right margin, der er så stor, at teksten ikke vil flyde ind under reklamerne, hvis siden er længere end reklamerne (Med mindre man gerne vil have det selvfølgelig).

Det her virker hvertfald. Ved ikke om det kan gøres anderledes.

Fold kodeboks ind/udKode 

Altså JA.. Det virker da.. Men så kunne man jo lige så godt bare lade være at tilføje flere reklamer end der var plads til?.

Det jeg søger er jo at det skal være sådan at den hvide boks bare følger med, når der kommer flere reklamer..

Slet ingen der kan hjælpe ? :(

Kan det passe problemet er løst nu?!

t