Problem med DHTMLEdit

Tags:    delphi

Hej,

Jeg har et problem med min DHTMLEdit. Mit program starter med en SynEdit. Hvis man så klikker på en knap ser man resultatet af sin kode. Klikker man på en anden knap kommer DHTMLEdit'en frem, og man kan redigere direkte. Problemet er bare, at hvis man er inde i DHTMLEdit'en, og går ind i enten SynEdit'en eller TWebBrowseren (resultatet), så laver den det nummer med "blabla raised an exception".

Hvad gør jeg galt? Fejlen er: "En sådan grænseflade understøttes ikke". Men jo den gør, for jeg har IE6.x.x, og det virker første gang man vil se DHTMLEdit'en, men hvis man vil væk fra den er det den fejl kommer :S

Jeg bruger Delphi 6 personal, hvis det er ...



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
det er fordi du har en opdatering (KB 891781) fra MS installeret som laver numre.

For at få editoren til at virke igen skal du anskaffe dig Microsofts hotfix jf. http://support.microsoft.com/kb/906216/



Jeg kan godt komme ind på siden, men jeg kan ikke se noget download link? :S Hvor downloader jeg det?



ved det ikke...jeg søgte bare på google efter en side som forklaret det ;) men du kan også bare afinstallere opdateirngen KB 891781 så skulle det virke ;)



Jeg finder ud af det på et andet tidspunkt, det er egentlig ikke så vigtigt.



t