JavaScript dropdown menu - PROBLEM

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej alle jer derude.

Jeg har fundet mig en drop down menu, men jeg har det problem, at man skal angive hvor langt fra toppen af browseren og hvor langt fra siden a browseren at menuen skal være, og det giver mig et problem da jeg gerne vil have den puttet ind i et table. er der nogen der ved hvad jeg kan gøre.? koderne er her:

topmenu.js:
Fold kodeboks ind/udKode 

og menu_com.js (ved ikke om det er noget i den der skal ændres)
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg håber at der er nogen der kan eller vil hjælpe mig. det skal bruges til en opgave MEGET snart, så ville lige tilføje en Drop Down for at gøre lidt ekstra ud af det. Så håber virkeligt at der er nogen der vil hjælpe ;)

Indlæg senest redigeret d. 21.09.2006 19:33 af Bruger #8773
17 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Man skal ikke bruge iframe for at lave scrolling. Bare lav en div med css-egenskaben overflow:auto; eller overflow:scroll;

okay.. tak for det.. men problemet er, at siden er stort set færdigtbygget på den her måde, så det er lidt for sent at lave om nu.. jeg må lige kigge på det..

Men skriv ellers hvis der er nogen der har andre forslag..

Jesper> Din metode virker ikke..

??

jeg kan ikke få det til at virke.. skal det ikke bare være:

Fold kodeboks ind/udKode 

????

jo, og så selvfølgelig en fast bredde og højde. Men jeg kan ikke svare på om du har gjort det rigtigt, da man ikke kan se layout ved at se på en stump kode. Man er nødt til at have et link til et live eksempel.

jeg har fundet en anden løsning, så der er intet problem mere ;) men tak for hjælpen og 100 piont til Jesper Kristensen.

<< < 12 > >>
t