Logo-hjælp?

Tags:    udvikleren.dk

Hej jeg ved ikke rigtig hvor henne jeg skal skrive mit indlæg, så jeg prøver her:
Jeg er ved at starte et malerfirma. Til dette skal jeg selvfølgelig bruge et fedt logo! men hvordan? Har slet ikke det mindte forstand på det område. Logoet skal bruges til alt fra visitkort, til fakturaer... og selvfølgelig til en hjemmeside. Hjemmesiden er slet ikke lavet endnu, så farvevalget er frit. Jeg vil meget gerne have logoet i 2 str. et til kort og et til A4. Hvis nogen kan hjælpe er jeg selvfølgelig indstillet på at betale for hjælpen. Hvis i ikke kan hjælpe her inde, kan i måske henvise til nogen som kan.
opl. er således: Marlenes malerfirma(el. andet, gode forslag er velkomne) Slogan er: Alt i malerarbejde...
Håber i kan hjælpe. hilsen Marlene

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
At være maler er jo et vidt begreb. :)

Hvad udfører du? Er det bare hurtige men billige opgaver, eller sliber du alt ned osv. inden du både grunder og maler mv., men til højere priser - i det hele taget, hvor stort er kvalitetsniveauet i det du laver?

Eller maler du f.eks efter arkitekt-tegninger? Altså mere komplicerede opgaver. Desuden kan det jo også være relevant at vide hvor i landet du arbejder og lignende ting om firmaet :)

Jeg kan muligvis være behjælpelig med både logo og hjemmeside, hvis du skulle være interesseret.

kan man ikke få nogle informationer om hvad i hedder ellr hvad i maler fx ?

vil smadder gerne lave et logo til dig men jeg ville have flere informationer

hmm. du kan jo altid søge efter logo'er på google, jahoo, osv men hvis du vil have et helt specielt logo kan du jo selv lave det der er mange programmer til det.
bare søg på google under: paint programmer, så er der helt sikkert noget du kan bruge og alle kan jo lave logo'er det er nemt.

K4SP3R:

Så som GIMP og Photoshop.
GIMP er gratis, hvilket Photoshop ikke er.
Jeg kan ikke rigtigt se forskellen i dem...

t