Afstemnings script...

Tags:    php

Hejsa, jeg står i den situation at jeg skal bruge et script til en afsteming af åbningstider i en computer klub.. Så håber nogen af jer kan give lidt hjælp til at få lavet et sådan script:)

Det skal gerne være sådan at brugerne kan sætte deres ønskede åbningstid og lukketid til hver af uges dage.. Derudover skal de også vælge hvilke dage der skal være aften åbent...

Her er min formular til at finde tiderne osv..

http://geekhosting.dk/ccv/

Håber nogen vil hjælpe :)
På forhånd tak

Mvh Mads Bjærge

Indlæg senest redigeret d. 19.09.2006 13:03 af Bruger #8919
6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Per -> Hvorfor henviser du til en ASP side når han spørger i et PHP Forum? (Hvis man ikke kan hjælpe skal man jo helst lade vær med at svare, med mindre man kan give en mere præcis beskrivelse af hvordan arbejdet skal gøres.

Nå, men, Hej Mads.

Du kan sige til dig selv, jamen, jeg laver 5 afstemninger, og der kan du gøre det på flg måde.

Fold kodeboks ind/udKode 

Og så kommer side 2, som hedder resultat.php

Den kan se nogenlunde sådan her ud:

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber du kan bruge det til noget, ellers må du skrive igen ;)

Indlæg senest redigeret d. 04.10.2006 22:37 af Bruger #6586
Du kan prøve at søge på asp.dk

//Per H

ville lige følje med... i tråden.. :P

Det er ikke en asp side..

//heymann

Per -> Grundlaget må da have noget med ASP at gøre når siden hedder det????

Osse ligegyldigt, det er færdige scripts hvad jeg lige kan se, hvad hulen hjælper det?

Nå, men, jeg fandt ud af at der var en fejl i scriptet.
Retter den lige:

<a href="resultat.php&afstem=1&Kategori=A">

<a href="resultat.php&afstem=1&Kategori=B">

<a href="resultat.php&afstem=1&Kategori=C">

<a href="resultat.php&afstem=1&Kategori=D">

<a href="resultat.php&afstem=1&Kategori=E">

Istedet for at bruge 5 checkbokse for hver dag, så brug 2 dropdown lister, så kan der heller ikke vælges mere end 2 tider pr. dag
Hvad ang. hvilke dage der skal være sent åbent, hvor man kun må vælge 2, det skal du nok lave med noget javascript, det er som regel ikke nok at SKRIVE at man kun må vælge 2, man bliver nødt til at lave noget kode, der gør at man KUN kan vælge 2, evt. noget javascript, hvor man sætter en variabel, når en checkbox ændre sig

Alt kan lave sig gøre, nogle ting tager bare længere tid!

t