Fotoalbum hvor brugere kan uploade via hp?

Tags:    php

Davs,

Jeg står og skal bruge et php fotoalbum, hvor brugerne selv kan uploade billeder ved at gå en på en afdeling af hjemmesiden hvor der er password. Samtidig må der godt være thumbnails genering og resize.

Det er til siden www.poised.dk, meningen er at de skal kunne uploade billeder til de forskellige arrangementer under galleri og også selv kunne uploade billeder til deres egen profil.

Nogen som har nogle gode forslag?

Har sat 5 point for et godt fotoalbum, ehm ved ikke lige hvad kotymen er med point, så håber det er fint nok.

På forhånd tak

/Jonas R.

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du leder efter et helt system, som er tilpasset til dig, så tror jeg desværre der skal penge på bordet :S kender desværre ikke til nogle album som virker på den måde du ønsker...

Hvis du leder efter et helt system, som er tilpasset til dig, så tror jeg desværre der skal penge på bordet :S kender desværre ikke til nogle album som virker på den måde du ønsker...

Hold nu op med de penge...

3 sekunder på google...

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/php-photoalbum.htm

Synes ikke umiddelbart der står noget om at brugerne kan uploade via en web side.
Men vil prøve at lege med det og se om det kan bruges.
Jeg har selv brugt google men der kom mange albums.
Tænkte jo det kunne være folk havde nogle erfaringer, med nogle der var gode.

/Jonas R.

Føj... Det der forum du har inde på siden har du ikke selv skrevet. Du har istedet blot valgt at slette copyright fra det.
Fjols!

Jeg har ikke fjernet copyright, det er ikke nævnt nogen steder at linket i bunden skal være der. Det er kun nævnt at ligges det ud til download skal readme filen medfølge og der skal stå hvem der har lavet det.

/Jonas R.

Indlæg senest redigeret d. 23.09.2006 01:28 af Bruger #8613
t