Serial Number til Delphi 6 Personal

Tags:    delphi

Hej,

Efter min computer gik ned har jeg også mistet Delphi. Det tog selvfølgelig ikke meget mere end 5 minutter at genanskaffe, men jeg har lige et problem. Når jeg prøver at registrere mig inde på Borland, og beder dem sende mig en serial number / cd key / whatever, så sker der det, at der ikke sker noget :D

Jeg tænkte på ... Er der mon nogen af jer der kan skaffe mig den cd key på en mindre officiel vis? Jeg har selvfølgelig også prøvet google, diverse programmer, og downloadhjemmesider på Internettet, men uden noget resultat.

Hilsen Thomas



6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal bare prøve og requeste key et par gange, har været ude for det der før, der prøvede jeg bare et par dage efter og så fik jeg det. Desuden behøver du ikke en key for at bruge det. Så står der bare "Unregistered" i splashen når du starter delphi.



hvorfor anskaffer du dig ikke den sidste ny personal edition?



hvis det er til Delphi 6 Personal, kan du bare bede om en nye, fordi personal versionen er jo gratis ;)

hvis du kigger nederst på denne side kan du se et link til en gratis kode ;)

http://www.borland.com/downloads/download_delphi.html



Joo.. Er et ulovligt?



Okay, tak for de hurtigere svar.

Men faktisk lykkedes det mig at få fat i en serial, selvom det så åbenbart ikke er nødvendigt. Jeg fandt den inde på

Jeg har fjernet linket efter anmodning :)
- Vidste nu ikke det var ulovligt

... Og tag jer ikke af "reklamen" øverst, jeg troede heller ikke det var en serial side først ;)

Hmm... Hvem skal have points så? I får bare lidt hver af jer ;)



Indlæg senest redigeret d. 15.11.2006 23:07 af Bruger #8985
Jeg vil råde dig til at fjerne det ulovlige link i din post. Piratkopiering er ikke noget vi dyrker her på udv ;).



t