Media Player

Tags:    visual-basic

Hey Alle sammen
Jeg er har lavet en media player og nu ville jeg gerne lave en playlist
hvor man så kan tilføje.
og vælge sang.
Hvordan gør jeg?

MVH
Mikkel A. Andersen

Hey Alle sammen
hvor man så kan tilføje.
og vælge sang.
Hvordan gør jeg?

MVH
Mikkel A. Andersen

Lav 2 listbox's
en dialog

Så laver du en knap der hedder tilføj når du klikker på den så åbner den en dialog box hvor den leder efter mp3, wav osv.. når du så vægler en fil så i den ene listbox skal du have fil navnet og i den anden adressen
så når du dobbelklikker på listboxen med et bestemt navn finder den ud af hvad for et nummer den har i listbox 1 og så går den over i listbox2 og tager placeringen og åbner i media player.. hvis det lyder forvirende så skal jeg nok hurtigt fixe et project som du kan få men har ikke men bærbar så det bliver nok først i aften...

Hey Alle sammen
hvor man så kan tilføje.
og vælge sang.
Hvordan gør jeg?

MVH
Mikkel A. Andersen

Lav 2 listbox's
en dialog

Så laver du en knap der hedder tilføj når du klikker på den så åbner den en dialog box hvor den leder efter mp3, wav osv.. når du så vægler en fil så i den ene listbox skal du have fil navnet og i den anden adressen
så når du dobbelklikker på listboxen med et bestemt navn finder den ud af hvad for et nummer den har i listbox 1 og så går den over i listbox2 og tager placeringen og åbner i media player.. hvis det lyder forvirende så skal jeg nok hurtigt fixe et project som du kan få men har ikke men bærbar så det bliver nok først i aften...

Jeg har sendt dig en E-mail.
Det er pænt forvirrende da der ikke er nogen koder som jeg kan ikke indsætte

t