Dankort!

Tags:    php

Hey udvikleren!

Jeg har nu undersøgt alt om dankort betaling på nettet! og nu har jeg også tænkt mig at gøre brug af min viden indefor det!

men noget som jeg absolut ikk ved hvordan man gør er at tjekke hvornår man få betalingen for produktet!

Altså hvis man laver en side hvor det koster 50 kr, for en VIP profil, og det skal betales med Dankort, hvordan kan man så odatere brugerens level, så han med det samme betalingen er gennemført modtager en mail, om at han har odateret sin profil! og kan logge ind som VIP profil!!

Vil gerne vide hvordan det laves!! ved godt at PBS skal med ind i det!

// JacobVeil

Hey udvikleren!

Jeg har nu undersøgt alt om dankort betaling på nettet! og nu har jeg også tænkt mig at gøre brug af min viden indefor det!

men noget som jeg absolut ikk ved hvordan man gør er at tjekke hvornår man få betalingen for produktet!

Altså hvis man laver en side hvor det koster 50 kr, for en VIP profil, og det skal betales med Dankort, hvordan kan man så odatere brugerens level, så han med det samme betalingen er gennemført modtager en mail, om at han har odateret sin profil! og kan logge ind som VIP profil!!

Vil gerne vide hvordan det laves!! ved godt at PBS skal med ind i det!

// JacobVeil

Hm.. Er det ikke bare at ændre lidt i din klient??

Jeg er ikke sikker men mener at jeg har læst et sted at du selv skal udfylde hvilken side brugeren skal henvises til når betalingen er gennemført.

Så med sessions kan du jo opdatere din database via en standard side som bare skal bruge brugerens id, og som kun vil blive åbnet hvis betalingen gennemføres.

--------------
Mvh.
Søren Pedersen

JAe! det kunne man, og så er det jo slet ikke så svært som jeg troede at lave!!!

t