Vurdering af Site & System

Tags:    php

Hey.
Jeg har lige smækket et lille design og system sammen.
Tjek lige
Http://nadafear.dk/tumbling - Det hele styres via CMS.
Ris/Ros, er næsten ligeglad med tip om hvad der skulle laves om.
vil bare høre hvad i syns om den måde jeg har lavet det på.
Kig evt galleriet.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er en RIGTIG dårlig idé at bruge de originale billeder og så bare gøre den mindre ved hjælp af img-tagget. For det første blive dine thumbs rigtig grimme og det tager et år at loade siden.

Efter en hurtig gennemlæsning af siden har jeg lige lidt forslag til ændringer / forbedringer.

Forside:
Mellemrum mellem kl. og tiden. Evt sætte dato så det bliver Fredag d. 8/9 kl.20-22.
Og så hedder det jo ikke 'mig og Kenneth' men 'Kenneth og jeg' ;)

Konkurrencer:
Ville nok lave overskrifterne på tabellen fede eller kursive eller på anden måde fremhæve dem, så de skiller sig ud fra selve indholdet i konkurrence tabellen.
Lidt små stave- og formuleringsfejl i teksten nedenunder, men det er ikke det store. Men læs lige teksten igennem ;)

Gæstebog:
Designet på gæstebogen syns jeg personligt er lidt kedeligt og rodet, men det er jo selvfølgelig en smagssag :)
Forslag: dato på indlæg, ryk skriv ny besked op øverst.

Galleri:
Ja, som Jonas også skrev, så tager den lang tid at hente pga. store billeder. Lav dem hellere om til thumbs, der findes masser af gode gratis programmer på nettet, søg på google :)
Ville rykke navigationen til billedet ind midt over billedet.

Men nå.. håber du kan bruge denne hurtige ros/ros af hjemmesiden (gik lidt stærkt, skal på arbejde nu)...

God fornøjelse med det videre arbejde.

Indlæg senest redigeret d. 09.09.2006 12:31 af Bruger #5601
Hvis det er så træls at uploade både thumb og billede, skulle du undersøge mulighederne i GD-lib, der har funktioner til at oprette et thumb for dig og gemme det, helt uden din hjælp.

jam en gider ikke til at uploade både thums og rigtige.. det er trals.. det bliver ikke lavet om.
stavefejl, mybad (16år - teknisk skole:D)
men ellers tak.. og ja gæstebogen var noget jeg smækkede sammen på få sekunder.. men så blev jeg glad for den. og jeg plejer at have skrive feltet øverst. men jeg synes lidt det ødelægger det. så det blev sådan her.

har aldrig rodet med GD-lib, findes der nogen artikler ???.

t