Community

Tags:    php

Hejsa.. Jeg står og mangler et lille community, Hvor der skal være forum. Og selvfølelig profil. Med et profil billede som vises med link. så det ikke kommer til og ligge i ftp'en.. Hvis nogen forstår hvad jeg mener... Jeg er ikke sikker på dette kan hentes ned.. Så er der nogle der kan, vil og har lyst til og fixe det sammen for mig (Selvfølelig bliver det betalt efter aftalt pris)

håber nogle kan hjælpe :roll:

8 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej. jeg er selv nybegynder i php begyndte faktisk igår what ever jeg kan ik lave det, men jeg er ret sikker på at chancen for en laver det gratis for dig er 0.1% :)

men www.php-fusion.dk er faktisk godt system hvis man kan lide det det og kan det du skal bruge,

Mvh. Galima

Hmm.. jeg kan godt hjælpe! :P add mig på msn veile13@hotmail.com og vi finder en pris på det! self hvis du ønsker så kan jeg skrive en manual til hvordan jeg gør!! self mod ekstra betaling men det er billigt at få lavet!!

Mvh Jacob Veile

Hej, jeg er ved at have nogle erfaringer med Forumer.
Jeg kan godt hjælpe. jeg har alligevel intet at lave
Msn: Simon@nadafear.dk
eller mail mig på Info@nadafear.dk

Se evt. mit portfolio på nadafear.dk

Her er et eksempel på et du kan købe af mig:
http://www.xn--slot-jra.dk/login

Indlæg senest redigeret d. 09.09.2006 11:04 af Bruger #10006
Her er et eksempel på et du kan købe af mig:
http://www.xn--slot-jra.dk/login

Det er jo et community. (Fint nok tænker jeg men hvor er FORUMMET?)

Stik mig 1000 kr! og jeg levere design og kode! MEGET MEGET BILLIG; for 100 timers arbejde plus mere!

Stik mig 1000 kr! og jeg levere design og kode! MEGET MEGET BILLIG; for 100 timers arbejde plus mere!

Du må da være dum i hovedet... Tror du jeg er total idiot eller hvad ?? Og nej tak.. Jeg har blevet tilbudt et community med forum, tagwall, artikle, nyheds, og compelt admin system, for 200 kr.. Og så kommer du og tilbyder mig sådan en omgang lort ? du forstår at tage røven på folk..

Hmm nej det sku ikk en omgang LORT jeg levere!

t