Spørgsmål ang. php script

Tags:    php

Hejsa allesammen.
Ved i om det er muligt at lave et php script der gør, at når man skriver noget i en boks og så trykker på en knap "submit" at den så skriver teksten i et bestemt tekstdokument (f.eks. hej.txt) som ligger i den samme mappe.

På forhånd tak
MVH Nikolaj

8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det kan gøres således

Lav en fil der hedder test.php og kopier følgende ind i den.
Fold kodeboks ind/udKode 

Ja der er muligt og du skal have fat i funktionerne f_open og f_read .. søg på php.net :D eller skrive hvis der er mere

Mange tak for svaret, men tror du har misforstået mig.
Det skal være sådan at jeg vil skrive noget i en tekstboks, og så trykke på submit, så skriver den det jeg lige skrev ind i tekstdokumentet som ligger i den samme mappe.

Altså hvis jeg f.eks. har en tekstboks hvor jeg skriver "hej med dig" og trykker submit, så hvis jeg så åbner tekstdokumntet så står der "hej med dig" i det.

Undskyld hvis jeg ikke lige fik mig formuleret ordenligt i første indlæg :)

MVH Nikolaj

Mange tak!

Har lige et spørgsmål ang. det script du gav mig over forummet. Når jeg skriver noget i tekstboksen og trykker "send", så vil jeg gerne havde at den laver et <br> altså går en linje ned i tekstdokumentet. Ved du evt. hvordan man kan lave det?

Mange tak.
Nikolaj Jacobsen.

Har lige et spørgsmål ang. det script du gav mig over forummet. Når jeg skriver noget i tekstboksen og trykker "send", så vil jeg gerne havde at den laver et <br> altså går en linje ned i tekstdokumentet. Ved du evt. hvordan man kan lave det?

Du indsætter bare et "\\n" der hvor du gerne vil have der skal være mellemrum.

t