Vurdering/råd af hjememside

Tags:    html css

Hey med jer

jeg søger lidt vurdering og lidt råd
også med hensyn til en hjemmeside som jeg har lavet
det er min nummer 2 hjemmeside og jeg er ikke den bedste (så værd vendligst ikke for nedrakkende)

hehe

min første side kan ses her http://www.xcrisso.dk (skal ikke vurderes)

min anden side kan ses her http://www.xcrisso.dk/kim

håber på en masse gode svar og en masse hjælp til hvordan man kan lave det bedre hvis det kan

Ps: det tweak o meter (har fået lov til at tag det tweakup.dk)

på forhånd tak

Hilsen Henrik

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Synes siden bliver for mørk, måske skulle der en anden baggrundsfarve på knapperne, da man næsten ikke kan se dem. Ellers er det jo en meget simpelt boks opbygning som der ikke er så meget at sige om...

Hej

God forbedring i forhold til tidligere version.
Menuen er, som førnævnt, relativt vanskelig at få øje på. Ikke mindst pga. baggrunden i "menu-framen".
Gør evt. glow-farven lysere istedet for default farven givet i Photoshop (som du vidst har brugt, dog med lidt mindre alpha).

... Men hvad laver TweakUp.dk's Tweak'O'Meter i dit banner? :)
(har du fået lov til det(!)?)

Hej,

Jeg ville måske nok bare ændre baggrunden i menuen til en ensfarvet en og måske lidt lysere som de andre også siger.

Ellers er designet meget flot, men jeg er personligt ikke glad for så mørke sider, men nok bare en smagssag..

... Men hvad laver TweakUp.dk's Tweak'O'Meter i dit banner? :)
(har du fået lov til det(!)?)

Simon, hvis du nu læste hva han havde skrevet, så står der at han har fået lov til at bruge det.

M.v.h. Johnny Rasmussen.

Simon, hvis du nu læste hva han havde skrevet, så står der at han har fået lov til at bruge det.

M.v.h. Johnny Rasmussen.

ja.

tak for de svar der er kommet jeg vil bruge og se om jeg kan ændre lidt

hvad hedder det jeg var inde på et andet forum der sagde de noget emd en scrollbar (det kunne løses med div) (hvad er det og hvordan gør man)

t