Skriv dit navn Textarea

Tags:    php

Hej..
jeg vil gerne have sådan en lille kode som går ud på at Hvor der står på f.eks index.html Skriv dit navn : [TEXTAREA HVOR MAN KAN SKRIVE SIT NAVN] også skriver jeg f.eks henrik derefter trykker jeg ok, så kommer der en side som hedder f.eks bare index1.html hvor der står Henrik lugter!!
( HVIS DET KUN ER MULIGT ^ DETTE SÅ GIV VENLIGST KODEN SÅDAN :) .. HELST NEDENUNDER DA DET SKAL BRUGES TIL ET PROGRAM.)

OG..... HVIS....
Det kan gøres sådan er at, man går ind og skriver sit navn første gang også næste gang man går derind så har den gemt ens ip adresse også ved den at der skal stå Henrik lugter!! og man ikke skal skrive igen..
Er det med mysql eller kan man godt lade være uden? Hvis det er med mysql så sæt os lige tabellen ind + koden til index og index1.

Hvis der skal stå lugter!! hver gang kan det gøres sådan her:

<?
// Hvis navnet er indtastet men cookien ikke er gemt
if (isset($_POST["name"]) && !isset($_COOKIE["NameCookie"]))
{
$name = $_POST["name"];
// Gemmer cookien
setcookie("NameCookie", $name);
echo $_POST["name"] . " lugter!!";
}
// Hvis der i forvejen er gemt en cookie
if (isset($_COOKIE["NameCookie"])){
echo $_COOKIE["NameCookie"] . " lugter!";
}
else{
?>

<form method="post" action="index.php">
<input type="text" name="name" value="Indtast dit navn">
<input type="submit" name="add" value="Ok">
</form>
<?
}
?>

Er ikke lige testet da jeg er i skole, men det burde virke. Og du burde have en forståelse af hvordan det kan laves.

Har fixet gennem s2a med cookies og det hele, og det skal ikke stå lugter hele tiden, det var bare et eksempel på noget. Hvordan lukker man :S?

t