Php side

Tags:    php

Jeg er totaly noob til php, så jeg tænkte om der ikke var nogen som ville være søde at hjælpe mig.

Jeg kan ikke finde ud af at lave en side i php, og det skal helst være en som ligner lidt forsiden på twize.co.nr
Hvis i ville give mig scriptet på sådan en side så jeg selv kan rode lidt rundt med det ville det bare være perfekt.

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg håber det her en joke, selvom det nok ikke er det. Hør nu, vi kan ikke bare give dig scriptet, for det er ikke bare en funktion du kører, og så har du sådan en forside.

Det gælder om at mikse CSS, Html, PHP og en eller anden form for database sammen, så man til sidst kommer frem til sådan noget som dette.

Det er der ingen der kan lave til dig, ihvertfald ikke gratis, og nok ikke sådan så du selv kan "rode lidt rundt med det", hvis du alligevel i sidste ende ikke forstår php.

Sæt dig ned, tænd for noget godt musik, og begynd at læse. Hvis du ikek forstår html og css, er det nok bedst at lære det på http://html.dk .
Hvis du forstår html og css, så prøv at låne en php bog på nettet. Søg evt. på bibliotek.dk .

Give a man a fish, and you feed him for a day.
Teach a man to fish, and you feed him for a lifetime.

af hvad jeg kan se så er den side du snakker om, bare en hjemmeside med nogle meget små php koder, som evt. henter information fra en database, ellers er alt det andet bare html (ret mig hvis det ikke er rigtigt).

Jeg ka virkelig ikke se joken I der her???

Manden spør pænt om noget hjælp, og hvad bliver der så sagt???

der bliver sagt (REND MIG I RØVEN) mellem linjerne....

jeg vil ærlig indrømmme, at jeg ikke er den bedste til PHP, men pga det jeg har læst herinde plus bøger, er det da bleven lidt bedre, men ikke meget, men pga folk som dig (Proprius), så mister man sku lysten til at spørge igen...

Og hvis du syntes det er fedt, så er det jo godt for dig...

Havde selv nogle spørgsmål, men det holder jeg mig fra nu, når jeg ser at der stadig er folk som dig...

Happy Hunting

t