Points til Bocaj

Tags:    php

Hej Bocaj

Da du åbenbart mangler points, vil jeg hermed donere 150 points til dig!

Det er super fesent, at du tildeler dig selv alle points efter flere brugere aktivt har svaret på din tråd [1]! Uden at kommentere det vel at mærke!

Hvis du har fundet en anden løsning, så del den dog med dem som har prøvet at hjælpe dig!

Du får de 150 points, hvis du svarer på denne tråd med:

"Bocaj er nærrig med points"

[1]: http://www.udvikleren.dk/Thread.aspx?f=6&t=17472&tech=6

8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Advarsel!!!

Prøv da lige at se på de usle svar, det er jo ren amatør lort, der er fulstændigt uanvendeligt.
Jeg har givet point til mig selv fordi ingen er kommet en ide, et forslag eller noget andet, der bare var lidt til gavn.

Hygge

Jeg er tilbøjelig til at være fuldstændigt enig med den iagtagelse, hvorfor er det overhovedet muligt at tildele sig selv points i dette forum. Ligemeget om det er en selv, eller andre der finder løsningen på problemet så er der vel andre der har forsøgt at hjælpe til, og de skal derfor belønnes.

Det er muligt fordi der sagtens kan være situationer hvor man selv er den eneste der bidrager med noget til løsningen, fx før andre har nået at svare. Det er dog klart imod reglerne at misbruge det, hvilket det godt kunne se ud til at Bocaj gør. Er der flere eksempler på dette?

Bocaj, betragt dette som en advarsel - vi deaktiverer brugere der forsøger at snyde, på den ene eller den anden måde!

JT, behold dine point :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Advarsel!!!

Prøv da lige at se på de usle svar, det er jo ren amatør lort, der er fulstændigt uanvendeligt.
Jeg har givet point til mig selv fordi ingen er kommet en ide, et forslag eller noget andet, der bare var lidt til gavn.

Hygge

Skal ikke kunne sige om det er "amatør-lort" da jeg ikke har testet det. Umiddelbart tror jeg at det virker.
Du skal naturligvis huske, at brugerens id også skal indgå i din sql.

P.S. Du får altså ikke de 150 points med dét svar :)

Advarsel!!!

Hygge

Hvis din tabel indeholder navn,placering og id, vil følgende kode virke! Jeg har nemlig prøvet det nu... Dog har jeg tilpasset syntaxen af mysql_query, idet jeg bruger et DB-objekt. Derfor; hvis der er en syntax fejl i forbindelse med SQL, skyldes det, at jeg har rettet i min kode herinde.

Jeg skulle gerne have kopieret test.php's SQL fra mit "Amatør-lort" (som åbenbart virker)

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er hurtigt og nemt.
Det er kun et eksempel, og derfor er koden ikke særligt pæn.

Indlæg senest redigeret d. 23.08.2006 11:41 af Bruger #4683
Come on boys :D Points er da noget latterligt noget at være nærrig med, og da også noget latterligt noget at skændes om.

Come on boys :D Points er da noget latterligt noget at være nærrig med, og da også noget latterligt noget at skændes om.

Jeg er ikke sur - jeg er skuffet :)

Det er jo ikke fordi jeg ikke fik del i de 25 points at jeg oprettede denne tråd, det er princippet i at tildele points til sig selv uden at kommentere det.

Umiddelbart mener jeg også, at man skal afholde sig fra at bruge formuleringer som "ren amatør lort, der er fulstændigt uanvendeligt" om svar på ens tråde :)

Det er måske bare mig som er gammeldags :)

Må heller lukke denne tråd, inden folk bliver endnu mere trætte af den.

Bocaj, du får kun 100 points, da du ikke svarede korrekt!

Indlæg senest redigeret d. 23.08.2006 17:52 af Bruger #4683
Nej, Bocaj's opførsel er ikke specielt cool. Håber ikke vi ser mere af den slags fra hans side af.

Mvh.

Kasper (TSW)

t