load fra php

Tags:    grafik webdesign

Hej!

Jeg har lavet et nyhedssysystem i flash. Men det vil ikke fungere. Det går fint når jeg kun loder en variabel fra php, men når jeg henter flere viser den kun i et af mine tekstfelter. håber der er nogen der kan hjælpe.

PHP kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Flash Kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej!

Jeg har lavet et nyhedssysystem i flash. Men det vil ikke fungere. Det går fint når jeg kun loder en variabel fra php, men når jeg henter flere viser den kun i et af mine tekstfelter. håber der er nogen der kan hjælpe.

PHP kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Flash Kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Tror dit problem bliver løst, hvis du udskriver alle variable samtidigt. Fordi Flash fortsætter lige så snart det får noget output, og kan sagtens være derfor dine sidste variable ikke kommer med.
Samtidigt skal du huske at fortælle der er flere variable, dette gøres med &, din php kode ser alt sådan ud

Fold kodeboks ind/udKode 

Du skal bare huske at den måde du gør det på, gør det ikke muligt for dig at sende mere end én nyhed ??? Jeg plejer kun at sende en variabel, og så adskille det hele med CSS, men hver sin smag. Du kan benytte css på følgende måde

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber du kan bruge det til noget

ja det virkede, men jeg forstår ikke helt hvornår det er du skal bruge csstil at skille det ad

variablen echo "minVar1=$dato&minVar2=$overskrift&minVar3=$nyhed";, kan vel kun indenholde én nyhed, medmindre du laver så der kan være flere overskrifter i eks. minVar1. men se evt. to af de indlæg jeg har besvaret på flashforum.dk, de beskriver brugen af css

http://www.flashforum.dk/forum/viewtopic.php?p=5176#5176&sid=320677dc6b7fa20300499b29c6e97c4c

http://www.flashforum.dk/forum/viewtopic.php?t=105&highlight=

Indlæg senest redigeret d. 20.08.2006 22:15 af Bruger #3750
Flash er ikke min stærke side, men har det noget at gøre med du bruger onLoad, såvidt jeg lige huske eksekveres det inden hele siden er hentet, derfor kommer det hele ikke med?

er overhovedet ikke erfaren i flash men iføge beskrivelse skal du urn encode variablerne så:
echo "minVar1=$dato";
echo "&minVar2=$overskrift";
echo "&minVar3=$nyhed";

Hej!

PHP kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Flash Kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Tror dit problem bliver løst, hvis du udskriver alle variable samtidigt. Fordi Flash fortsætter lige så snart det får noget output, og kan sagtens være derfor dine sidste variable ikke kommer med.
Samtidigt skal du huske at fortælle der er flere variable, dette gøres med &, din php kode ser alt sådan ud

Fold kodeboks ind/udKode 

Du skal bare huske at den måde du gør det på, gør det ikke muligt for dig at sende mere end én nyhed ??? Jeg plejer kun at sende en variabel, og så adskille det hele med CSS, men hver sin smag. Du kan benytte css på følgende måde

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 18.08.2006 16:32 af Bruger #3750
wups, glemte lige at følge med i tråden...

Hej!

PHP kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Flash Kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Fold kodeboks ind/udKode 

Fold kodeboks ind/udKode 

ja det virkede, men jeg forstår ikke helt hvornår det er du skal bruge csstil at skille det ad

tak for hjælpen!:D

t