Photoshop 6 HJÆLP!

Tags:    grafik webdesign

Hej.

Jeg så i en artikkel man kunne lave et layout i Photoshop 6, men jeg kan ikke finde det på nettet hvor man kan downloade det, kan i hjælpe mig?

Hvis i har det på jeres hjemmeside kan i så lægge photoshop på hjemmesiden og så kan jeg hente det der fra?

Kristoffer

5 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej.

Jeg så i en artikkel man kunne lave et layout i Photoshop 6, men jeg kan ikke finde det på nettet hvor man kan downloade det, kan i hjælpe mig?

Hvis i har det på jeres hjemmeside kan i så lægge photoshop på hjemmesiden og så kan jeg hente det der fra?

Kristoffer

Jeg tror ikke du kan få fat i 6'eren længere, du skal op i noget 9'er nu...
Og Photoshop koster penge, men du kan hente en tryout her: http://www.adobe.com/go/tryphotoshop_win , du skal dog registrer dig, men det er gratis!

Indlæg senest redigeret d. 12.08.2006 14:04 af Bruger #6791
Kristoffer, det du beder os om er at piratkopiere et program der koster mellem 8-10 tusinde kroner. Det er ikke god stil på et offentligt forum ;)

Nej mener jeg heller ikke man skal tænke sig før at du gør noget, En politi andmeldelse kan komme ud hvis dette kommer ud i extremerne husk det til en andne gang. Og nej du kan vist ikke få 6'eren mere mener selv at 6'eren havde noget at byde på med 9'eren kan jo alt 8'eren var et flop men 7'eren havde intet at byde på næsten, Men 9'eren kan alt så brug den nu! Husk det er Cs2

Jeg har CS2 det er lidt svært at bruge men når du ved hvor tingene ligger er det mega-nemt og det bliver sejt grafik :)

Mente en trial..

t