System

Tags:    php

Nu er jeg igang med min 3D chat og systes det ville være lidt kedeligt hvis de ikke kunne få noget til deres bruger jeg gøre så hvis de trykker på en knap i et chatrum får de en ting i deres info men hvordan kan jeg gøre så hvis de går ind i et chatrum og får en ting og der efter ind i et andet og får den ting også uden at den anden over skriver den første...?

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Forstår ikke lige hvad du mener, så gætter mig frem.

Hvis man får en ting i et chatrum og når man skifter skal man have det samme i det chatrum, og flere til ? hvis det er problemstillignen ville jeg nok lave en tabel i min database hvor du registrere alle de ting en given bruger har til rådighed?

Hvis han nu går ind i et rum og får en tekst "Jeg er sej" i hans profil og trykker på en anden knap med tekst "hehe" så skal den gøre så der står "Jeg er sejhehe" i infoen!

Hvis han nu går ind i et rum og får en tekst "Jeg er sej" i hans profil og trykker på en anden knap med tekst "hehe" så skal den gøre så der står "Jeg er sejhehe" i infoen!

Okey men hvor gemmer du den tekst streng? altså du tillægger jo noget til en streng ved at skrive .=

Hmm gemmer den i en skjult streng

t