Keylogger

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hej,

Jeg vil gerne lave en baggrundsproces, man kun kan se kører i f.eks. Task Manager.. Denne skal logge hver eneste knap, jeg trykker på og gemme den i en tekstfil.
Jeg søger ikke en komplet kode eller et link til én, men en idé eller en metode til at gøre det på.
Jeg kan det grundlæggende i sproget.

// Anders Tornvig

Indlæg senest redigeret d. 09.08.2006 22:53 af Bruger #10105
20 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Her er min kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

Den "if-else", der er, er et forsøg på at få den til at oversætte tallene.
Jeg vil med få ord bare gerne have trykkene til at være forståelige. Det duer ikke, at den skriver "z", når jeg trykker F11 eller forskellige tegn ved piletasterne osv.
Ønskeoutputtet ville selvfølgeligt være noget i stil med: "HEJ 123 {ENTER} {F11} {UP} {DOWN}".
Kan det lade sig gøre?

Hvis du lige vil kigge på det med sleep funktionen, ville det bare være kanon.

Jeg havde glemt at det var et windows program, så skal der være en message loop, denne har jeg tilføjet her:

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har lavet en tabel (std::map) med tekster til taster, du skal selv fylde alle dem på du kan finde på eller find dem i winuser.h

Indlæg senest redigeret d. 11.08.2006 13:08 af Bruger #4996
Mange tak. Det virker som en drøm : )
Det er jo i princippet ligemeget nu, hvor der bare kommer et konsol windue op i stedet for en message box, men er det helt umuligt at lave programmet helt silent?

Jeg vil i øvrigt hellere end gerne give dig point, men har læst noget andre steder om, at du ikke samler på dem : )

Der burde ikke komme et konsol vindue.
Hvis du fortæller compileren at den skal lave et windows program bør der ikke komme noget konsol vindue.
Hvis du bruger gcc (/mingw/dev-cpp/code::blocks) kan du tilføje "-mwindows" til kommando linien, så laver den ikke konsol vinduet.

Og nej, jeg samler ikke på point.

Kanon..! Det virker nu. Det var, fordi jeg kompilerede som konsol program, som du sagde.
Jeg siger mange tak for hjælpen.

Hvis problemet er løst, så lav et svar og accepter det.
Så bliver spørgsmålet markeret som lukket & du får dine point tilbage.

Hermed gjort!

hey, nogle der kan hjælpe mig med at komme igang med at programmere et program..

skal bare lige hjælpes igang??

Hvorfor spørger du om det i en tråd?
Søger du en tutorial eller hvad?

Jeg har kunne også meget gerne bruge en key logger der kan sende loggen til en mail etc.
jeg har set på en keylogger downloaded fra shafh.dk, men den kan ikke sende loggen på en mail..
(keyloggeren skal også kunne se når man åbner programmer)

håber der er nogen der kan hjælpe mig...

vær sød at sende mig en mail, pm eller bare post her i topic=)

Hilsen Haniz
junk-jde@hotmail.com

<< < 12 > >>
t