Vis side før fortsættelse af næste funktion?

Tags:    asp

Hej.

Jeg er ved at lave en lille side.

Brugeren indtaster nogle oplysninger i forskellige text-bokse, combo-bokse, check-bokse, etc. etc.

Så trykker de "Send" og den åbner den næste side, hvori jeg har lavet et validerings system...

Følgende...

Først skriver den...

Validérer navn...

Så tjekker den navnet og hvis det er korrekt skriver den OK... bagefter. Hvis ikke skriver den FAIL...

Dvs, til sidst ser det sådan ud...

Validérer navn... OK...
Validérer alder... OK...
Validérer mail... FAIL...
Validérer land... OK...
Overordnet... FAIL...

Og så kommer problemet... Nu sender den en e-mail...

Sender mail...

Her er koden så til at sende og når den er sendt lægger den Done... til teksten... dvs.

Sender mail... Done...

Men problemet er at når man kommer ind på siden så arbejder den med det samme på at sende mailen og viser først siden efter den er sendt så man ikke ser "Sender mail..." og så "Sender mail... Done..." men nøjes med at se det hele på én gang...

Problemet er at den loader alle teksterne og så viser siden bagefter. Kan man ikke sige noget som

Sender mail...
SIDE.INDLÆS
Done...

Håber i forstår min forklaring!
På forhånd tak!

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa,

Du kan eventuelt prøve at slå Response.Buffer fra således at den sender output til browseren løbende i stedet for at vente til hele siden er færdig med at loade.

Lav en funktion der sender mailen og få den til at retunere en værdi (true/flase) opdater siden (efter et eller andet interval) vis derefter og det lykkes.

Lav en funktion der sender mailen og få den til at retunere en værdi (true/flase) opdater siden (efter et eller andet interval) vis derefter og det lykkes.

Kan I give et konkret eksempel?

t