Galleri med bladre

Tags:    php

Hej jeg har lidt problemer med et galleri jeg har været ved at lavde

Men jeg kan ikke gå den til at vise 5 billeder fra x id
så hvis id = 2 så henter den pic2 pic3 pic4 pic5 pic6

Også skal der være bladre system på så være gang der er over
5 billder med typen "ferie" skal den lav et tal hvor man kan tryk på så den viser de næste 5 fem eller til svarene tal hvis man nu tryk på 1 så viser 1-5 og hvis man trykker på 2 hvis den 6-10 og hvis man trykker næste viser den de næste 5

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv Silvermine Fotoalbum, yderst formiddabelt, nemme koder, uhyre nemt at ændre/konfigurere til dine egne ønsker, og nemt at integrere på dine egne sider.

Hent det her: http://www.ruwebit.net/article/110/

altså for at hente data ud fra en database, fra det-og-det id, gøres det således:
Fold kodeboks ind/udKode 

hvor $FRA og $ANTAL_POSTS_PR_SIDE hver især indeholder nogle tal. Fx
$FRA = 2
$ANTAL_POSTS_PR_SIDE = 10

ville resultere i at posterne i databasen med id 2,3,4,5,6,7,8,9,10 og 11 vill blive hentet.

Har du eventuelt noget kode, eller kan du prøve at beskrive hvordan dine billeder er lagret? (database / mappe med filer)?

Har du eventuelt noget kode, eller kan du prøve at beskrive hvordan dine billeder er lagret? (database / mappe med filer)?

det er i en database, nej jeg har ingen koder da jeg ikke kunen få det til at virke

Indlæg senest redigeret d. 07.08.2006 13:11 af Bruger #10335
Prøv Silvermine Fotoalbum, yderst formiddabelt, nemme koder, uhyre nemt at ændre/konfigurere til dine egne ønsker, og nemt at integrere på dine egne sider.

Hent det her: http://www.ruwebit.net/article/110/

det ikke lige det jeg har brug for.

altså for at hente data ud fra en database, fra det-og-det id, gøres det således:
Fold kodeboks ind/udKode 

hvor $FRA og $ANTAL_POSTS_PR_SIDE hver især indeholder nogle tal. Fx
$FRA = 2
$ANTAL_POSTS_PR_SIDE = 10

ville resultere i at posterne i databasen med id 2,3,4,5,6,7,8,9,10 og 11 vill blive hentet.

Det virker fintnok viste jeg godt men jeg mente sån man også kun bladre

Har selv fundet løsning jeg lukker.

t