Fejl ved installering af komponenter!

Tags:    delphi programmering

Når jeg prøver at installer nogle komponenter, eller rettere sagt, alle mange komponenter, kommer den med nogle fejl meddelelser:
[Fatal Error] AdvMemoPkgd6.dpk(32): Required package 'dbrtl' not found
[Fatal Error] AdvMemoPkgd6.dpk(32): Required package 'vcldb' not found

Jeg har prøvet at søge efter de der 2 ting på min computer, men der den finder ikke noget.

Håber at der er nogen der vil hjælpe mig, for jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gøre!

MVH.
Hawai aka ALA



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

[Fatal Error] AdvMemoPkgd6.dpk(32): Required package 'dbrtl' not found
[Fatal Error] AdvMemoPkgd6.dpk(32): Required package 'vcldb' not found

her vil jeg lige sige dette er jo en klasisk fejl

Jeg har prøvet at søge efter de der 2 ting på min computer, men der den finder ikke noget.

Dette ligger ikke på din Com, men i den pakke som du skal installere og der er noget galt med pakken og du skal sikker installere en BATCH som føre med til....


Det er midt bud
/Kallesen
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤




[Fatal Error] AdvMemoPkgd6.dpk(32): Required package 'dbrtl' not found
[Fatal Error] AdvMemoPkgd6.dpk(32): Required package 'vcldb' not found

her vil jeg lige sige dette er jo en klasisk fejl

Jeg har prøvet at søge efter de der 2 ting på min computer, men der den finder ikke noget.

Dette ligger ikke på din Com, men i den pakke som du skal installere og der er noget galt med pakken og du skal sikker installere en BATCH som føre med til....


Det er midt bud
/Kallesen
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤


Har afprøvet det i en enterprise version og der virker det fint, men jeg skal bruge det i Delphi 6 PE. Grunden til at det ikke virker er måske at det kun er til Enterprise/prof. version :(







Har afprøvet det i en enterprise version og der virker det fint, men jeg skal bruge det i Delphi 6 PE. Grunden til at det ikke virker er måske at det kun er til Enterprise/prof. version :(


Nej der skulle gerne være flere end en packet med, og en af dem skal du vælge.

/Kallesen

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤



Når jeg prøver at installer nogle komponenter, eller rettere sagt, alle mange komponenter, kommer den med nogle fejl meddelelser:
[Fatal Error] AdvMemoPkgd6.dpk(32): Required package 'dbrtl' not found
[Fatal Error] AdvMemoPkgd6.dpk(32): Required package 'vcldb' not found

Jeg har prøvet at søge efter de der 2 ting på min computer, men der den finder ikke noget.

Håber at der er nogen der vil hjælpe mig, for jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gøre!

MVH.
Hawai aka ALA


*db* <- Ikke i PE

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Når jeg prøver at installer nogle komponenter, eller rettere sagt, alle mange komponenter, kommer den med nogle fejl meddelelser:
[Fatal Error] AdvMemoPkgd6.dpk(32): Required package 'dbrtl' not found
[Fatal Error] AdvMemoPkgd6.dpk(32): Required package 'vcldb' not found

Jeg har prøvet at søge efter de der 2 ting på min computer, men der den finder ikke noget.

Håber at der er nogen der vil hjælpe mig, for jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gøre!

MVH.
Hawai aka ALA

*db* <- Ikke i PE

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.


Kan man ikke få *db* i PE så? Skaffe det et sted?

MVH.
ALA






Kan man ikke få *db* i PE så? Skaffe det et sted?

MVH.
ALA


Så skal du tage filerne fra en udgave der har dem, men det er selvfølgelig ikke lovligt. Du kan også få fat i Delphi4 Standard Edition. Den har DB med og er gratis. Den var med Alt om data engang.

Rednex



t