Rich Text Format virker ikke med firefox :|

Tags:    asp

Jeg er rimelig tilfred med open source RTF (rich text format) editoren fra xefteri: http://www.xefteri.com/articles/show.cfm?id=3
Dog piner det mig (og især mine brugere) at den ikke understøtter Firefox som det står på deres site.
1. Findes der en måde at omgå dette ved omprogrammeringen i javascript kildekoden?
2. Hvordan undgår man at den laver dobbelt linjeafstand ved tryk på retur? Ved godt at man kan holde shift nede imens men det glemmer vores brugere.
Håber på hjælp eller alternative forslag.
Mange tak

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du har vidst valgt det forkerte forum. Her på Udvikleren er der en guide til at lave en WYSIWYG-editor, der virker i både IE og FF. (Det er en WYSIWYG-editor du linker til, ikke en RTF-editor)

Du har vidst valgt det forkerte forum. Her på Udvikleren er der en guide til at lave en WYSIWYG-editor, der virker i både IE og FF. (Det er en WYSIWYG-editor du linker til, ikke en RTF-editor)

Det var WYSIWYG jeg mente, altså: rich text editor, og ikke rich text format som jeg kom til at skrive.
Har nu fundet Tinymce og den kører genialt og er nem at installere. Tak for svar du får pointene

Indlæg senest redigeret d. 07.08.2006 12:06 af Bruger #10329
t