Lav hjemmeside i Flash tutorial

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Er der nogen der kender en gennemført tutorial om hvordan du bygger din hjemmeside i Flash?

Vil iøvrigt også gerne høre hvis folk kender tutorials om hvordan man laver en popupmenu og andre lignende ting, som man har brug for hvis man skal lave en side i ren flash.

12 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har lavet en ren flash side, du kan få lov til at se :D, men du må satme ikk' tage noget af selv designet da det er en hjemmeside jeg har solgt ! bare kontakt mig på p-powwer@hotmail.com , håber så også du kan hjælpe mig med nogle bedre / federe grafik :D

Jeg tvivler på at du kan finde en tutorial til at lave en hel side I flash, men derimod skal du nok læse nogle stykker i stedet.

Ikke for at være irriterende, men prøv nu Bare at Google det?

håber det hjælper:D

Indlæg senest redigeret d. 01.08.2006 09:27 af Bruger #6260
hey...

Flash filmene fra lynda.com er geniale gode. Mener det er flash 2004 cd 2, er der noget om hvordan man laver en meget simpel Hjemmeside i flash... Det handler mest om hvordan man hopper fra et movie clip til et andet, og self hvordan man undgår den samme tekst på samme side..

Kan nok os lave et meget simpel eks. om hvordan det skal gøres
// Jacob Veile

Indlæg senest redigeret d. 01.08.2006 13:20 af Bruger #8516
http://www.kirupa.com/developer/mx2004/jump_frames.htm - Skifte mellem sider.

http://www.kirupa.com/developer/mx/textscroller.htm - Scroll

Du må også gerne tilføje mig til din msn... Jeppo45@hotmail.com

Der er skrevet en hel bog om emnet.. prøv på bib...

MVH Emil Melgaard

jeg har samlet en del tutrials, og fået en funktionsdygtig side ud af det :D

Kim, jeg er også interreseret i at se hvad du har lavet og høre om dine erfaringer :)

kan godt være jeg udarbejder en artikel, men der går noget tid så !

Tak. Alle sammen. Har tilføjet dig Kim til MSN (ps. kim er i sommerhus her i weekenden kommer hjem søndag aften). Men dejligt at have en som kan hjælpe mig med Flash, hved næsten intet ;). Skal nok lade vær med at kopirer design. Er selv efter min mening udmærket vedr. design så det er ikke problemmet, og kan nok sagtens hjælpe dig ;)

Tak Jeppe for den side iøvrigt.
Carl-Johan. Jeg ville ikke søge på google da jeg enlig havde søgt nogle artikler som folk kunne anbefagle mig.

Det jeg enlig mest søger er en artikel som forklarede hvordan jeg kunne lave en menu hvor jeg kan skifte mellem sider + plus en side hvor jeg kan bruge scroll!

Vil stadog gerne have flere indlæg! Men uddeler ikke lige nu. Vil nemlig lige informerer Kim om jeg ikke kan give ham UP hvis han ikke viser deler det med resten af udvikleren.dk. Du hved at Kasper ikke er så glad for det ;)

Indlæg senest redigeret d. 03.08.2006 17:41 af Bruger #5097
<< < 12 > >>
t