Indryk i Richedit

Tags:    delphi

Jeg har et problem med at få lavet et indryk i en RichEdit.
Hvordan er det muligt?


Det er første gang jeg laver et emne, så jeg ved ikke om jeg har nogen point, hvorfor dette indlæg ikke har point. Hvis du kan sige mig hvor jeg ser det vil det være godt.





Hvad mener du præcist med du ikke kan lave indryk i RichEdit?

Angående points:
Du kan se hvor mange points du har vis du besøger din profil-side, når man bliver oprettet her på udv får man 500 points. Til mindre opgaver gives der ca. 10-50 points, men for større opgaver som f.eks. færdiglavede programmer eller webdesign gives normalt 100-200 UP. Man kan maximalt give 200 UP. Læs evt. http://www.udvikleren.dk/AboutUp.aspx


Edit: kan se at du har 505 UP, det forstår jeg ikke lige da man kun starter med 500, men det er der sikkert en fornuftig forklaring på.



Indlæg senest redigeret d. 31.07.2006 14:45 af Bruger #3275
Hvad mener du præcist med du ikke kan lave indryk i RichEdit?

Angående points:
Du kan se hvor mange points du har vis du besøger din profil-side, når man bliver oprettet her på udv får man 500 points. Til mindre opgaver gives der ca. 10-50 points, men for større opgaver som f.eks. færdiglavede programmer eller webdesign gives normalt 100-200 UP. Man kan maximalt give 200 UP. Læs evt. http://www.udvikleren.dk/AboutUp.aspx


Edit: kan se at du har 505 UP, det forstår jeg ikke lige da man kun starter med 500, men det er der sikkert en fornuftig forklaring på.


Tak for svaret mht point. Ja, jeg godt se at jeg har 505 UP. Jeg var ikke klarover at det var point.

Men mht til mit spørgsmål havde jeg troet at når man havde en RichEdit bare kunne bruge Tabulator til at "rykke" ind, men det sker ikke. Den hoppe bare videre til næste felt. Jeg forstiller mig så at man skal lave et knap til foremålet, men jeg ved ikke hvordan man skal lave sådan een.



Indlæg senest redigeret d. 31.07.2006 15:27 af Bruger #6681
RichEdit har en indstilling (klik på din richedit og kig i det vindue der hedder object inspector) der hedder WantTabs eller noget i den retning. Så du den til true kan du nu bruge tab til at lave indryk med.



RichEdit har en indstilling (klik på din richedit og kig i det vindue der hedder object inspector) der hedder WantTabs eller noget i den retning. Så du den til true kan du nu bruge tab til at lave indryk med.


Ja, den er der. Og det virker. Super. Tak.

Jeg har dog et spørgsmål mere, men det må jeg ligge som en ny tråd.



t