Website?

Tags:    delphi

Hej!
Jeg er igang med at lave et program
der skal vise et website, i formen.
Jeg ved ikke helt hvordan, men ved at der under
'Internet' er noget der hedder 'WebBrowser'
Kan det bruges?
Giver 20 UP til dem der kan hjælpe!
PS.
Det er ikke en rigig browser!
Man kan bare se en webside, men man skal ikke kunne skifte!




9 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil sige at Mortens svar var fuldt ud fyldestgørende på dit spørgsmål, så ærligt talt synes jeg ikke at du kan være bekendt, ikke at give ham pointene....


Jens jeg er egentlig lidt lige glad med pointene, når det er et så simpel svar, men du har ret i at Kasper måske skulle have givet dem, i stedet for at tage dem selv, når sprøgsmålet egentligt er besvaret.



WebBrowser er fin til det...

hvis du vil bruge en anden component så kan du da bruge EmbeddedWB:

http://www.bsalsa.com/downloads.html



Har selv lavet det.
Tager selv point'ene, da svarene ikke er særligt brugbare..
Jeg fik jo ingen kode :)
Men den har jeg lavet nu!



WebBrowser kan sagtens bruges.

Det er en komponent der netop kan vise en eller flere internet sider. For at den kan skifte side skal du lave få liniers kode til det, men da du netop ikke ønsker dette er det jo bare at kode den rette side ind.

Hver dog opmærksom på, at WebBrowser komponenten er en wrapper til Microsofts Internet Explorer. Det betyder at den skal være installeret på den maskine dit program skal køre på.

Håber det gi'r dig input nok til at vælge...

Hilsen
Jens Fudge



Efter jeg havde postet denne opdagede jeg at du selv havde taget pointene, mens jeg var ved at give mit input...

Jeg vil sige at Mortens svar var fuldt ud fyldestgørende på dit spørgsmål, så ærligt talt synes jeg ikke at du kan være bekendt, ikke at give ham pointene....

Hilsen
Jens Fudge





Der er jo heller ingen grund til at give dig kode hvis svaret er så simpelt som det er.



Er nybegynder i delphi, og jeg vidste jo godt det med WebBrowser, og jeg fik jo ingen kode?



Som jeg sagde før, hvorfor skulle han give dig noget kode, når svaret ikke kræver kode?

Det er det samme som at gå over og bestille en pølse, og brokke sig over at man ikke har fået brød.



Jeg vil sige at Mortens svar var fuldt ud fyldestgørende på dit spørgsmål, så ærligt talt synes jeg ikke at du kan være bekendt, ikke at give ham pointene....


Jens jeg er egentlig lidt lige glad med pointene, når det er et så simpel svar, men du har ret i at Kasper måske skulle have givet dem, i stedet for at tage dem selv, når sprøgsmålet egentligt er besvaret.


Ja, mange er ligeglade med pointene.. Det er jeg også selv. Bruger dem udelukkende til at udlove til andre, for at de kan svare på de ting jeg selv har probs med...

Men uanset om svaret er simpelt eller ej, og ofte ER svar jo simple for dem der allerede kender dem, bør man give de point man har udlovet.

Kasper: Du spurgte om TWebBrowser kan bruges, dette kan besvares med et simpelt JA, som Morten gjorde. Hvis du ville have kode skulle du nok mere have skrevet: "Hvad skal jeg skrive af kode, for at få TWebBrowser til at vise en hjemmeside?"



t