Online WYSIWYG editor

Tags:    html css

Jeg søger en dygtig javascript udvikler. Du skal sådan set ikke kunne andet end javascript og HTML/CSS. Til gengæld skal du også være god til det.

Det hele drejer sig om en WYSIWYG editor der skal bygges ind i en formular og bruges til at redigere nyhedssystemer, artikler osv.

Send mig en email på info@blowb.dk og fortæl hvad du kan, hvilken pris den slags koster.

9 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvorfor ikke bare bruge et eksisterende projekt?

http://www.fckeditor.net/

@Mads
En pris burde ikke variere efter hvor mange "parametre" systemet skal kunne...
Hvad med f.eks. antal timer det tager at lave.
30-50.000 er en ret god timeløn.

@Kenneth.

Netscape? Netscape kører på gecko enginen, som også Firefox gør.
Safari og Konquerer (hvis den også lige skal med :p) kører på næsten samme KHTML engine.

Prøv at kigge ind på http://www.SourceForge.net, som er en samling af open source programmer. Her kan du prøve at finde et som ligger med en meget åben licens, hvis du ikke kan finde en med en åben licens der passer til dit behov, kan du prøve at forhandle med udvikleren af programmet om en enteprise licens.
Jeg kan anbefale tinyMZE.

Gammel tråd, men alligevel en god editor her: http://www.openwebware.com/products/openwysiwyg/

Crossbrowser vel og mærket :)

Fordi jeg skal bruge noget der er kompatibelt med
Safari, Firefox, Internet Explore, Opera og Netscape

FCKeditor understøtter ikke så bredt.

Ydermere skal jeg kunne tillade mig at rette og udgive det kommercielt.

Indlæg senest redigeret d. 22.07.2006 15:46 af Bruger #10132
Det er et dyrt projekt..

Jeg har tidligere leget med WYSIWYG, og tro mig.. det er omfattende!
Jeg ville sige at en pris på mellem 30-50.000 ville være prislejet. Men det varierer jo selvfølgelig efter mange parametre så som hvor meget systemet skal kunne osv.

Jeg har dog ikke selv tid til at tage opgaven.

@Mads
En pris burde ikke variere efter hvor mange "parametre" systemet skal kunne...
Hvad med f.eks. antal timer det tager at lave.

Det kan jo ikke forudses hvor længe det tager at lave det, men det må være åbenlyst for alle, at det tager længere tid at udvikle systemet desto mere det skal kunne... :)

Ergo stiger prisen også i takt med dette...

30-50.000 er en ret god timeløn.

"En ret god timeløn".. Hvis jeg regner på det, vil det tage mig omkring 200 timer at udvikle systemet eller mere - alt efter hvad du vil have med i systemet, selvfølgelig!
Altså vil timelønnen blive 150-250 kroner i timen - mange udviklere skal have mellem 500 og 1000 i timen ;)

Indlæg senest redigeret d. 26.07.2006 20:34 af Bruger #4575
200 timer er lidt over en måned fuldtid, så lang tid kan det ikke tage at lave det.

Jeg har lavet en, har dog ikke testet den i opera.
Det tog ikke en måned.

Fandt en editor på nettet, og kiggede koden igennem for ideer, og tips og tricks, det er slet ikke så svært.

Hvis du ønsker en editor med samme funktioner som JCK-editor så kan det vist ikke klares på en månede, da den har været under udvikling i mindst 2år (ældste nyhed jeg kan finde, nok nærmere 4år under udvikling)

Hvis du bare skal have noget simpelt (bold / italic) editor så tager det nok ikke så lang tid. Men hvis det er en editor på højde med JCK så skal du ikke forvente at det er billigt.

t